keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

Hullu päivä

Tänään olin menossa tämmösissä vaatteissa:
Tykkään ihan superisti tosta omalta mummulta saadusta leopardikuvioisesta huivista!
Jalassa oli ruskeet nahkaset herrainkengät, jotka ei nyt päässeet kuvaan mukaan, mut eiköhän ne vielä pääse!

Tänään alko tosiaan Stockmannilla hullut päivät! Sieltä löyty pari kirjaa:Toinen on Harper's Bazaarin Great Style. En oo vielä ehtinyt lukemaan ollenkaan, siinä on juttua aika klassisesta tyylistä ja vaateohjeista erilaisille vartalomalleille ym. pukeutumisohjeita :) Ja toinen kirja Lumous, joka on Audrey Hepburnin elämäkerta, sillä oon jonkun tahon Hepburnin "fani", Audreylla oli niin klassinen ja kiva tyyli ja ihana persoona ja hyvä näyttelijä sekä tanssijakin!

Lähden ens kesän lopussa vaihtoon Brasiliaan, ja nyt oon ollut ihan fiiliksissä kun oon meilaillut ekoja kertoja mun tulevan siskon kanssa :) Sitten kun lähden vaihtoon, kirjoittelen sieltäkin kaiken näköstä tänne blogiin, en malta odottaa!

Oottekos te käyneet hullareilla jo, ja löytäneet jopa jotain? ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti