lauantai 29. toukokuuta 2010

Lisää korkoa kiitos?



Lauantai-iltaa! Tänään mentiin tämmösissä. Neule h&m, farkut JC, kengät Rizzo, Laukku LVuitton

Tänään päivä alko aamupalan jälkeen tunnin lenkillä. Oon ihan hurahtanu siihen hommaan nyt taas kun salijäsenyys loppu! Mutta tää on tää aika keväästä kun niitä poppelipuun haivenia leijailee ilmassa! Niitä on tosi kiva vetää henkeen, tai kun semmonen menee silmään tai tarttuu huulirasvaan.. Sama juttu niitten pikku ötökkäparvien kanssa joiden läpi on hyvä juosta.. :D

Mutta voi että , onko mitään hellyyttävämpää nähty.. Pikku Vera veteli sikeitä sohvalla ( jos erotatte sen siitä? ) ja tuhisi . Aaw <3

Sitten kahville ja kauppoja kiertään. Hennesiltä löytyi Garden Collectionin tommonen hempeän vaaleenpunanen tunika, kiva kaulakoru ja nippu rannerenkaita. Tätä kaipasinkin!

Mut hei, onko tosiaan niin että lähes 180cm nuori nainen ei sais kulkee ulkona 1o cm (tai yli) korkeissa korkokengissä?! Onko se niin että pitkien tyttöjen pitäis kulkee kadulla selkä kyyryssä ja hävetä on sattunut saamaan vähän pidemmät koivet alleen? No ei kyllä mun mielestä! Ihmiset kattoo niin kummissaan ja ihmeissään mua ja mun korkoja kaupoissa ja tutut joita näkee nii naurahtaa ja kattoo mun kenkiä sillain että "joo just..." En ymmärrä :D oon ainakin ite niin ilonen että oon pitkä, miks mun pitäis sitä peitellä, miksei sitä sais vaikka korostaakin jos kerran rakastaa korkeita kenkiä? Kertokaa mulle =)

2 kommenttia:

  1. Bloggerissa oli äsken joku ihme häiriö, joten jos kommnettini ei tullut perille, niin tässä se on: Kanna upea vartesi kunnialla, olet luonnossa varmasti häkellyttävän näköinen! Ja kaikki "joo just..." kommentit menkööt toisesta korvasta sisään ---> Ja toisesta ulos --->
    Ihailen suuresti naisia jotka ovat pitkiä, ja uskaltavat silti käyttää korkkareita! :)
    Ja Suomenhan pitäsi olla vapaa maa, kyllä täällä korkoja saa käyttää! :)
    -Cecilia
    p.s. Kommentoin postausta: Lisää korkoa kiitos?

    VastaaPoista
  2. Niin, sitä mieltä mäkin oon, vähän vaan menee hermot ku ihmiset kattoo mua ku jotain kummajaista välillä. :D No , täytyypä aatella vaan et ne on kateellisia tai jotain :'D

    VastaaPoista