maanantai 14. kesäkuuta 2010

Oho!

En olis kyllä alkuunkaan uskonut että Jenna voittaisi vuoden 2010 Suomen huippumalli haussa -kilpailun! Ajattelin, että voittaja olis Saara tai Tiia - ei missään tapauksessa Jenna! Tiiaa kannustin ihan ainakin ihan viimeisessä vaiheessa. Suosikkini vaihteli vuorotellen Saarasta Tiiaan. Saara on huippu lavalla, kuvissa taas vähän vähemmän huippu... Ja tässä viimesessä jaksossa alkoi vähän ärsyttämään jopa liika Saaran itsevarmuus..
Tiia taas oli ihana, suloinen, kaunis, onnistui loistavasti kuvissa. Tää viimenenkin kuva oli mun mielestä ihan huippu! Lavalla kävely ei tietenkään sitten ollut ihan nappikunnossa, mutta senhän olisi saanut treenattua kuntoon ajan mittaan...
Mutta Jennan kuvista ei ainakaan mua miellyttänyt erityisesti mikään.. Suun asento oli monissa outo, tai sitten olivat muuten vaan vähän leimejä - lukuun ottamatta tätä viimeistä, se oli kyllä hyvä! Mutta ei silti Tiiaa parempi.

Mutta toivottavasti Saimin suosikkitytöstä kuuluisi jotain maailmalta, toisin kuin Nannasta ja Anista. :)

Mitäs te ootte mieltä , voittiko oikee tyttö huippiksen tällä kertaa? :)

Olin tosiaan siellä kampaajalla tänään, mulla ei oo ikinä ollu näin tummat hiukset! Nää on aika brunet jopa, mutta kampaaja sanoi että haalistuu kyllä auringossa ja pesussa nopeasti :) Oon ikuinen blondi. Kuvia tulossa myöhemmin tukasta! Oli muuten hassua mennä kampaajalle pitkästä aikaa kun sai itse sanoo mitä haluaa!

4 kommenttia:

  1. Mäkin oon suoraansanottuna aivan järkyttynyt!

    VastaaPoista
  2. väärä voitti! voitto ois pitäny mennä Tiialle! :>

    VastaaPoista
  3. No, kaippa se Jenna voiton ansaitsi? Ehkä...
    Mutta minun mielestä Tiian olis pitänyt voittaa!
    -Cecilia

    VastaaPoista