sunnuntai 18. heinäkuuta 2010

The Party day & the day after the party

Läksiäiset tuli ja meni! Ja oli hauskempaa mitä osasin ees kuvitellakkaan! Ja kaikki muutkin näytti viihtyvän! Ainoa miinuspuoli oli hirvee sotku juhlien jälkeen! Tässä mennään 2h yöunilla, kun oon siivonnu ja pessyt pyykkiä koko aamuyön ja aamun sekä päivän.

Päällä oli vihree mekko hennesiltä. Rakastan tota!Läksiäisissä uitiin, saunottiin, tanssittiin! Ja siitä tanssimisesta mun reidet on niin kipeet että ei mitään rajaa! En muista koska viimeks mulla olis ollu näin kipeet reidet, se kävi kyllä ihan liikunnasta.
Paikalla oli ihan huippuporukkaa, tähän on hyvä lopetella kesä Suomessa. Tasan kolmen viikon päästä asustan jo uudessa perheessä Brasseissa! Ja näiden läksiäisten myötä on alkanu vähän enemmän muutenkin jännittämään toi lähtö. Mutta toisaalta taas pakahdun innostuksesta :)
Mutta nyt on siivoilut siivottu ja aika mennä nukkuun univelkoja! Ah tätä oon odottanut koko päivän että pääsee nukkumaan!

2 kommenttia:

  1. sul tulee varmasti huippu vuosi : ) Maki olin vuoden vaihdossa Espanjassa ja muistan kuinka jannitti lahtee sinne sillo : )

    VastaaPoista
  2. Aijaa vähän kiva, espanja oli varmaan kans hieno maa olla vaihdossa! Ja luulen kans et tulee hyvä vuosi kun vaan on sellasella aseenteella =)

    VastaaPoista