maanantai 27. syyskuuta 2010

Haloo haloo

Ensimmainen viikonloppu mun vaihto-oppilasvuoden historiassa kun ei oo ollut (melkein) mitaan ohjelmaa! Ainoo ohjelma oli tanaan n. klo 11 Uberaban yliopiston campuksella; soittoesitys! Oon soittanut tasan kaks kertaa aikasemmin sita pienta tamburiinipahasta ja nyt jo paasin villitsevan brasilialaisyleison eteen esiintyyn :D Ei siina mitaan, ihan hyvin se sitten meni kun siina mukana vaan rohkeesti soitteli.

Muuten taa viikonloppu on siis ollut taysin ohjelmaton. Ihan mukava vaihteeksi, vaikka valilla tylsyys kyllakin paasi yllattamaan. Viikonloppuun on kuulunut mm. korteilla pelaamista (João Victorin sovelletuilla saannoilla), Unon pelaamista, muistipelin pelaamista, tv:n katselua, lenkkeilya (juoksin myos jonkun innokkaan brassimiehen kans yhen kadun patkan kilpaa = VOITTO), nukkumista, syomista, yolla sangyssa pyorimista kuumuuden ja inisevien hyttysten tuskissa seka tanaan puhelin soitto kotiin!
Tanaan oon ollut tassa perheessa tasan 7 viikkoa ja oon soittanut kotiin nyt yhteensa 4 kertaa. Parilla vikalla kerralla oon yrittanyt jo etukateen LAITTAA YLOS (kiitos aitini opetusten;---) ) asioita jotka haluan kertoo puhelimessa, mutta joka kerta soittaminen kotiin on yhta ihmeellinen asia. Puoli kapasiteettia mun aivoista on koko puhelun ajan jonkunlaisessa shokissa ja ajattelee etta onpa ihmeellista ja ihanaa kuulla omien vanhempien aani ja loput ajatuksista kohdistuu ajattelemaan samaan aikaan milta aiti ja iska nayttaa, mita on taalla on tapahtunut, oon oikeesti taalla enka Suomessa, ja etta mita kaikkee ihmeellista ja mielenkiintoista sita pitikaan kertoa.. Ja ennen kuin huomaankaan, puhelu on taas ohi ja palaan Brasilian maankamaralle. Ja vahan ajan paasta paahan alkaa vyorya kaikkia asioita mita unohdin kertoa! Luojan kiitos on Facebook sun muut! Ainiin, oon ylpee ittestani; siina kun puhuin puhelimessa niin sanoin (edes) yhden sanan vahingossa portugaliks! Joku pienenpieni merkki siita etta taa kieli vois vaikka jaada paahankin?


Laskeskelin tassa nopeesti huvikseni myos etta en oo ollu shoppailemassa n. seitsemaan viikkoon ja 5 paivaan. Mun mielesta se alkaa oleen jo aika paljon?? Ansaitsisin jo uusia vaatteita... Oon kavellyt taalla leffassa kaydessa parin kenkakaupan ohi ostarissa, ja sanoisin etta on aika nameja kenkia!! Lisaksi muutama uus paita koulun ulkopuolelle ja iltamenoihin olis kivoja, samoin hame ja mekot, laukku, hiusklipsuja ja ponnareita, koruja, alusvaatteita, bikineitakin taalla nayttaa olevan tosi hienoja, kynsilakkaa, hammastahnaa, pumpulia huulikiiltokin on lopussa..... jatkanko?

(Preciso de shopping! Isso não é certo :''( ) Tayty oikein ettia joku shoppailuaiheinen kuvakin, tykkaatte varmasti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti