lauantai 9. lokakuuta 2010

BH


Belo Horizonte, taalta tullaan :) Huomenna heratys klo 3:30 - aamulla. Laukku pitaa viela pakata, joten kirjottelen ihan pikapikaa!

Eilen olin salilla testaamassa Jump-tunnin. Tunti meni tosi hyvin, eika
ollu mitaan vaikeuksia vaikka ekaa kertaa olinkin! Hiki tuli ja oli mukavaa! Tuntia ennen olin tutkimuksessa, jossa katottiin mm. rasvaprosentti ja etta kuinka hyva kunto mulla on. Oli mielenkiintosta! Tossa kuntotestissa poljin 12min kuntopyoralla ja vastus kasvoi koko ajan. Testin lopussa, kun aikaa oli kulunut se 12 min, mun syke oli 120, ja laakari sano etta mun ikasilla normaalisti siina kohtaa syke on 200! Joten oon tosi tyytyvainen, on kannattanu juoksennella :) Muutenkin kaikki oli hyvin.

Huomenna siis nokka kohti Belo Horizontea, ja takasin tullaan Taynnán kanssa tiistai-keskiviikko valisena yona, ilmeisesti keskiyolla. :) Siella on kuulemma hyvat shoppailumahdollisuudet, ja me mennaan huomista lukuun ottamatta joka ilta ostoskeskukseen! Aivan huippuaaa! Muuten reissu onkin sitten opiskelureissu, enka oikein itekkaan tarkalleen tieda etta mita sia ihan tarkkaan ottaen tapahtuu, mutta kivaa siella varmasti tulee oleen joka tapauksessa! Nyt laukkua pakkaan ja kamera mukaan kanssa, sita ei saa unohtaa!

Ton nakonen paikka on siis suuntana, on vahan isompi paikka kun taa meijan pikku-Uberaba :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti