perjantai 1. lokakuuta 2010

Huh, viela yli 9 kuukautta jaljella oppia

Tanaan oli eka aamu kun ajattelin silla hetkella kun herasin mun unesta; onneks oon taalla! Nain meinaan unta (taas) etta menin jo kotiin ja siella sitten koulussa kun nain kaikki kaverit, kukaan ei tullu halaan mua ja kaikki oli ihan valinpitamattomia :D Sit ku joku kysy et osaanko jo kielen nii tajusin etta enhan osaa sita via kunnolla! Ja sitte herasinki taalta ja tajusin etta mulla on via paljon aikaa oppia. Ja huomenna saan varmaan infoo portugalin tunneista joille haluisin osallistua :)

Tanaan syodaan keittoa, taas. Ei siina mitaan, keitto oli eilenkin hyvaa, ainoo asia mika jannittaa on toi 6-vuotias João Victor, jolle sain pitaa taas vahan kuria eilen etta se soi sen kaikki vihanneksetkin sen keitosta.. :D Siina istuttiin reilu tunti ruokapoydan aaressa, kunnes lautanen oli vihdoin tyhja. Tanaan se pikkunen kylla mulle oikein lupas etta lupaa syoda kaiken yhta kiltisti kun eilen.. Toivottavasti kavis vahan helpommin tanaan... :D Tosiaan kun aiti ja sisko on menossa asioillaan niin joudun pitaan siita huolen.

Tanaan oli taas tosi viihtyisa ja naurattava lenkki. :D Jos taala haluis valttya lenkilla huutelevilta, viheltelevilta ja vilkuttelevilta miehilta, sais kulkee koko vartalon peittavassa sakissa.. Tai vahintaan varjata hiukset, laittaa ruskeet piilarit jne. Tanaankin yhesta bussista heilutti pari miesta, joille ilosesti heiluttelin takas :D Sitten hetken paasta tuli vastaan auto, josta pari miesta taputti ja yks lahetti lentosuukkoja! Toi on oikeesti hauskaa jos noi ottaa pelkastaan lapalla ja lahtee leikkiin mukaan, mutta toi voi olla kylla todella arsyttavaakin! No, kivaa vaihtelua taas Suomen vakeen, tytot tietaa varmasti mista puhun.. :-D
Hahah pojista puheen ollen, oli mulla tanaan taas koulun jalkeen yks piristys koodilla M..;D

Mutta nyt meen lammittaan mulle ja pojille tota eilista soppaa, onnee vaan mulle, toivotaan tosiaan etta tanaan sujuis syominen vahan helpommin!

2 kommenttia:

  1. Noniin ja tollasia unia et enään nää! Kotiinpaluu on varmasti ihanaa, ja kaikki tulee halaamaan, mut nautitaan nyt tästä ajasta kun ollaan pois :)

    Haha joo, erilaista sakkia kun Suomessa. Tai täälä. Mut täälä noi on kyllä kohteliaampia (ja muotitietosempia) kun suomalaiset miekkoset, mutta rivouksia nääki uskaltaa sanoo vaan netissä ja seläntakana :D

    VastaaPoista
  2. Todellakin nautitaan ;)

    Joo taallakin naa on jotenki kohteliaampia ja huomaavaisempia! Nii, Ruotsi on liian lahella Suomee :D Tai no ehka se on joskus ihan hyvakin ettei kaikki sano ihan kaikkee pain naamaa :D

    VastaaPoista