perjantai 5. marraskuuta 2010

3 kuukautta?!

Perjantai (taas)! Taa kouluviikko kestikin hurjat 3paivaa, ei paha ollenkaan. Ei tassa oo mitaan ihmeellisia nyt kylla tapahtunu mutta tulinpas taas kirjottaan vahasen ku on tahan sopiva hengahdystauko ja saan olla taas hetken rauhassa. :)

Vahan myohemmin mennaan kai aidin ja Taynnán kans kaymaan ostarissa yhessa kaupassa, jossa on muuten tosi hienoja/kauniita vaatteita, ja siella on toissa ilmeisesti ton aidin joku ystava niin silta saa aina vahan alennusta! Se onkin ihan tarpeessa meinaan ne vaatteet ei oo siina kaupassa mitaan halvimpia mahdollisia.. Taytyy taas kattoo jos jotain sielta loytyis :) Ja asia on muutenkin ilmeisesti niin, etta oon vahan innokkaampi shoppailija kun toi sisko ja aiti. Ma kun oon tottunut siihen etta meen kierteleen kauppoja vaikka mulla ei mikaan hengen hata vaatteista olisikaan, niin tan perheen naiset menee suurin piirtein ostariin vaan sillon kun on pakko... Tai ei ne ainakaan sinne huvikseen mee vaatekauppoihin aikaa viettaan :D

Huomenna meen vihdoinkin illalla mun omien kavereitten kans yksin (=ilman siskoa) ulos, ilmeisesti sinne ostarille johonkin baarin tapaseen. Siis kun taalla saa ihan alaikasetkin menna baariin istuskeleen, niin mennaan sinne hengaileen :)En siis oo viela kertaakaan paassy meneen mun luokkakavereitten kaa yhtaan minnekkaan! Ei se siis haittaa, kun tullaan Taynnán kans niin hyvin toimeen, mutta ihana paasta ihan itsenaisestikin valilla ulos illalla! ja viela kun mun luokkakaverit on niin huipputyyppeja :) Ainoo vaan, etta mulla ei ole vielakaan (!!) sita paikallista puhelinliittymaa!! Se hankaloittaa kaikkee aika suuresti, tai olis ainakin vahan helpompaa sopia kaikesta hakemisesta ja muusta ton aidin ja kavereiden kanssa. Taytyy vaan elaa huominen kavereiden kannykoilla, ja ens viikolla taytyy ihan oikeesti tehda asialle jotain!

Eilen olin taas salilla. Siina lihaskuntoo tehdessani katoin salin toiseen paahan ja ajattelin etta nayttipas ihan Suomen lipulta toi kuva ton miehen paidassa. Hetken paasta olin sita vahan lahempana ja tajusin etta Hei se on ihan oikeesti SUOMEN lippu! Siis taalla Brasiliassa, jonkun miehen pikeepaidassa on selassa iso Suomen lippu, aika ihmeellista mun mielesta :D
Piti viela sanoo siita kuntosalista, etta sia on aina niin mukava kayda, kun aina ku meen sinne niin kaikki tietaa mun nimen ja kuka oon, ku meen sinne sisalle nii mulle huudellaan siita vastaanotosta: OI INEEEEEEEES! Miks et ollu tanaan spinningissa, olin surullinen ku sua ei nakyny?!?! tms. :D Ja Suomessa kun jotkut ei sano vastaanotossa/vastaanotolle "Moi."

P.s. Tanaan on tullu kuluneeks tasan 3kk siita ku lahdettiin kotoo. Toisaalta siita tuntuu tosiaan olevan ikuisuus, toisaalta taas ei tunnu yhtaan etta olisin ollu jo 3kk pois kotoo! Ja joskus kun 2viikon lomamatkat tuntu tosi pitkalta ajalta olla erossa kavereista.
Tassapa kuva tasan 3kk sitten. :)

3 kommenttia:

  1. Vähänkö mä oon kateellinen sulle! Mäkin haluisin päästä jonnekkin ulkomaille talveksi:) Voisitko muuten tehdä sun kodin esittely postauksen sieltä jos saat luvan tai jotain? olisi kiva tietää millaisessa talossa asut siellä!:)

    VastaaPoista
  2. Ittekin haluisin kierteleen kaikki Tukholman kaupat läpi mut mulla ei vaan oo aikaa tai rahaa.... :(

    VastaaPoista
  3. Voi etta, oonkin miettiny et vahan sulla on hyva tuuri ku paasit Tukholmaan (vai lahelle tukholmaa?) No , via tassa on aikaa! ;)

    VastaaPoista