maanantai 15. marraskuuta 2010

Ah mika maanantai

Tassa eletaan taas pitkaa viikonloppua jonkun pyhapaivan takia. En valita taaskaan ;)
Herasin siina kymmenen paikkeilla ja siita asti oon vaan lohoillyt ja ottanut rennosti. :)


Perjantaina oltiin Taynnán kanssa sen serkun lukion kolmannen luokan joissain paattajaisjuhlissa. Vakee oli taas kiitettavasti joku mais ou menos 2000 henkee ja meno oli huippu! Ainoo vaan etta mun tanssimittari ei tullu puolikskaan tayteen vaikka pompin sia korkkareissa, mutta kavereilla ilmeisesti tuli enka halunnu sen miesmaaran takia menna yksin sinne pyoriskeleen.. :D Oikeesti, liiottelematta kun yks jatka lahti mua harnaamasta niin meni korkeintaan 10 sekuntia niin toinen oli siina. Onneks mulla oli rakas suomen kieli auttamassa; jos kaveri ei miellyttanyt nii aloin jutteleen sille kaiken nakosta suomeks + Taynná autto etta en osaa puhua portugalia enka enkkua, niin kylla ne siita sitte lahti.. :D Juhlat kesti aamukuuteen asti, johon asti tanssilattiakin oli via ihan taysissa voimissaan. Ja ainakin mulle ennen nakematonta oli se, etta viiden aikaan -kun nalka alkokin jo kurnia- tarjoiltiin aamupalaa!! En voinu uskoo silmiani :D Tarjolla oli hedelmia, sampylaa, leipaa (pão de queijo, namm), erilaisia leivoksia, mehua ja kahvia! Ties vaikka joku olis siita jatkanu ihan nukkumatta seuraavaan paivaan, mulla ei olis ainakaa tehny tiukkaa noilla evailla :D Kotiin saavuttiin 6:20, tasan 24h heraamisesta :)



Lauantaina olinkin sit vihdoin mun luokkakavereiden kans ulkoilemassa :)Oli huippumukavaa - ihania tyttoja!!
P.s. olisin halunnu lisailla paljon enemman kuvia mutta taa ei nyt haluu tehda mun kans yhteistyota enempaa, joten koitan lisailla kuvia lisaa joku toinen kerta!

2 kommenttia:

  1. Vau, kuulostipa siistiltä! :-D Toi aamupala ja kaikki!

    VastaaPoista
  2. jep se oli kylla hyva! Taytyy ottaa toi Suomessaki sit kaytantoon :D

    VastaaPoista