maanantai 29. marraskuuta 2010

Maanantai-iltaa

Viimenen kouluviikko ennen 2 kuukauden lomaa lahti tanaan kayntiin! Tanaan oon; ollut koulussa, salilla, kotona.. Jee siinahan se paiva taas hurahti. Myoskin mietiskellyt kovasti etta mitka vaatteet sita laittais paalleen perjantaina. Ja myoskin odottanut innolla perjantaita. (Mua myoskin varotettiin parista komeasta brassista jotka on kans tulossa juhliin..)

Kauhee himotus olis ostaa kiilakorot. Taalla Brasiliassa kaikilla on kiilakorot, ne kuuluu tahan tyyliin. Ja sen takia niista on myos mahtavat valikoimat! Siispa ihan vaan sen takia etta sopeutuisin paremmin joukkoon, oon kattonut muutamia yksiloita jotka mua kiinnostelis..




Ja sitten; Ravintoterapeutti-Ines tassa hei. Keskimmainen pikkuveljeni oli tanaan laakarissa. Herra Tohtori oli antanu ohjeen veljelleni etta pitais pari kiloa saada tiputettua helmikuuhun mennessa. Naa brassi-ruokailutottumuksethan eivat ole ihan mistaan terveellisimmasta paasta - niinkun ei mun host-perheenkaan. Ja itse kun olen (oman aitini tapaisesti) kiinnostunu kaikista ruokavalio/terveys-asioista, niin can't help it, mutta mun paahan tuli heti sata asiaa mitka mun host-veljen ruokavaliossakin pitais muuttaa. :D Syodaan paljon vaaleeta leipaa, sokeria joka paikassa, pullaa ja kakkua on aina tarjolla, ja se suolan maara huolestuttaa mua ihan toden teolla!
Oltiin siina kahvipoydassa ja host-mami alko paasaan veljelle siita mita syoda ja mita ei. Sit kohta pikkuveli ottaa pullaa ja juustosta semmosen 2cm paksusen siivun. Katoin hiljaa etta mita se aiti aikoo sanoa siihen, ja kun ei sanonu mitaan, nii ma aukasin suuni ja sanoin puoliks nauraen varovasti "Aaaaa ootko varma etta toi pulla ja juusto auttaa sua laihtuun ;)", sit aiti kommentoi vaan tahan, etta "laakari sano etta ei pida lopettaa syomista. Ja eika saa syoda sitten hedelmia nalkaansa!!". Taman jalkeen paatin pitaa suuni natisti supussa ja olla kommentoimatta enaa ikina tata laihdutus-prosessia 8-)

4 kommenttia:

  1. "Ihan vaan sopeutuakseni joukkoon" Älä yritä, senki paatunut shopaholic! :-D

    VastaaPoista
  2. Mulla on ihan sama juttu tääläkin... Ton ''lahdutus'' jutun kaa:D mun hostpappa on tehny mahalaukun ohitusleikkauksen vuosisitten, mutta kummasti ne sipsit ja pizzat on tavallisinta ruokaa. Oon päättäny olla sanomatta mitään.

    VastaaPoista
  3. haha joo taalaki toi mama aippa syo kaikki kakut ja pullat ja keksit + se syo laihdutuspillereita.. :D mun paa meinaa joskus rajahtaa ku tekis mieli pitaa niille joku oppitunti koko perheelle =D

    VastaaPoista