lauantai 20. marraskuuta 2010

No taa aamu alko ihan kammottavasti. Herasin siihen etta mun naamalla kavelee joku. Huitaisin sita kadella ja tunsin etta se ei ollukkaan ihan mikaan pieni otokka. Katon siihen mun viereen - se oli ihan jarkyttavan iso muurahainen!! Hyi kamala. Pomppasin sangysta meinaan aika nopeesti, repasin paperin palan ensimmaisesta paperista minka loysin, hyokkasin sen kimppuun, otin sen siihen paperiin ja puristin. Olin ihan varma et se olis kuollu, ja avasin sen paperin. MUTTA EI ! Sielta se hyokkas ihka elavana pois ja alko kipitteleen mun katta pitkin. Vihdoin sain sen kylla kiinnii ja hakkasin sita niin etta nyt se makaa onnellisesti paperinyytissaan tuolla roskiksessa.. Menin sit takas nukkuun ja nainkin sit unta viela jostain viela kauheemmista otokoista..

Ja asken olin reippaana menossa kuntosalille, mutta kun paasen sinne ovelle, se olikin suljettu! jee :) No, ei se mitaan, nyt vaan siltikin suihkuun, taalla kodissa on taas ihan tappokuuma. Olisko se ilmastointi hyva idea..?

Eilen olin koulukavereitten kans aamu kaheksasta ilta kaheksaan yliopistolla esittelemassa meidan jotain semmosta koulutyota. Illalla kun paasin kotiin, olin aika uupunut siita 12h :n seisomissessiosta ja meninkin aika aikasin nukkumaan. Mutta joka tapauksessa siella oli tosi hauskaa (vaikka meidan ryhmassa mun kahdella parhaalla kaverilla menikin vahan hermo toisiinsa ja brasilialainen kuuma temperamentti meinas ottaa ylivallan.. :D)
 Tanaan en tieda mita on luvassa, toivottavasti lahettais ulkoileen jonnekkin illalla. :) Ainakin kavelylenkille varmaan repasen itteni sit ku toi auringon kuumuus vahan hellittaa. Paasee muutenkin siina samalla ottaan vahan varia noista auringon sateista. Ettei tarvi ihan valkosena lahtee jouluks sinne rannalle :P On muuten viides joulu perakkain kun en oo jouluna kotona!

3 kommenttia:

  1. Mulla on eka joulu kun en oo kotona ja mää tuun oleen ihan itkuissa:D

    VastaaPoista
  2. Minne oot menossa jouluks ja kenen kanssa?:)

    VastaaPoista
  3. Host-perheen kanssa rannalle, en muista sen paikan nimee kylla nyt :O

    VastaaPoista