tiistai 16. marraskuuta 2010

O meu último dia com 16 anos!

Tosiaan, huomenna koittaa se todella "jannittava" syntymapaiva! Saa nahda minkalaista on, oon miettinyt etta sillon varmaan tulee kauhee koti-ikava , mutta saa nyt nahda! Viela ei oo ainakaan minkaanlaisia koti-ikavan oireita, niita ei oo vahaan aikaan esiintynyt, toivotaan ettei huomennakaan!

Ja nyt taa blogger.com on vahan innokkaampi tekemaan mun kanssa yhteistyotakin, joten laitan nyt niita kuvia mita eilen piti. Viime viikon maanantailta on mietinnassa tollaset Converset, jos ostaisin ne. Mun mielesta ne on m4GeeeT <3 ja natit, ne on nahkaa, en usko etta Suomesta tommosia loytyy, eika oo ees kalliit :)



Sit kuvaa lauantai-illalta kun oltiin tyttojen kans ulkona! Oltiin tosiaan semmosessa baarissa vaan istuskelemassa.
P.s. Taalla saa monissa paikoissa tilata alaikasenakin ihan mita juotavaa tahansa, eika kysella mitaan ikaa eika mitaan.. shh... joten pitihan sita testata brasiliassa brasilialaista kuuluisaa juomaa; caipirinhaa!


Taa blogi kaipaa ulkoasun tyostoa, teen sen heti kun ehdin, taa on kammottavan tylsa.
Ja sit viela viimenen juttu, jossa joku viisaampi vois mua opastaa; miks mun kaikki kuvat on noin pienia, vaikka mulla on noissa asetuksissa (kun oon lisaamassa kuvaa) se suurin mahdollinen koko...?

Kiitos moi, parabéns para mim amanhã! :-P

3 kommenttia:

  1. Kannattaa ladata kuvat eka johonkin toiselle palvelimelle (photobucket, flickr, tinypic, mitä niitä nyt on..) ja siitä sitten vasta tänne blogiin! Blogger raiskaa koon ja laadun.. ;)

    VastaaPoista