perjantai 19. marraskuuta 2010

Paras syntymapaiva!

Syntymapaiva oli ja meni -ja menikin ihan loistavasti! En olis ikina osannu kuvitella sellasta koulupaivaa mika mulla eilen oli!

Koko luokka oli nimittain jarjestany mulle yllatysjuhlat!! Kaveri pyysi mua kirjastossa kaymaan etta "mennaan hakeen ryhmatyo sielta". Avaan kirjastohuoneen oven ja siella on ihan pimeeta. Yhtakkia kaikki alkaa laulaan mulle portugaliks synttarilaulua, kaikilla on pinkit juhlahatut paassa. Luokka oli koristeltu; oli ilmapalloja ja liitutaululle oli piirretty Suomen lippuja, kirjotettu kaikenlaista... Oli salgadinhoja -pienia suolapaloja- limsaa ja Tissan mummun leipomaa suklaakakkua! Kylla siina pieni itku paasi kun paasin sinne luokkaan sisalle, kaikki oli siella odottamassa ja kauheen vaivan nahneena - ihan mua varten :) Tassa vahan kuvamateriaalia (vahan on huonolaatusia ja entistakin pienempia..)





Sit viiden aikaan tata aikaa parhaat ystavat Suomesta soittaa mulle ku oon suihkussa shamppoot paassa! Mita muuta oisin viela voinu toivoa? Sit illalla oli kakun syonnin vuoro, meille tuli mummuja ja pappoja ja setaa ja tatia. Taynná oli ostanu mua varten kookoskakun! Ja tati toi toisenkin kookoskakun. :) 

Oli loistava syntymapaiva, tuun muistaan eilisen kylla koko loppuelamani! 

2 kommenttia:

  1. Ei hitto ku kuulostaa ihan sairaaaan ihanalta oikeesti! Oon ihan kateellinen.. :-D Mieti kuin vähän aikaa ne on sut tuntenut ja silti noin ihania, oot tehnyt vaikutuksen..;)

    VastaaPoista
  2. No niinpa, sita ma itekki mietin vielakin! :) Haha jep ;D

    VastaaPoista