keskiviikko 24. marraskuuta 2010

Vasy ja kuuma

Huh. Kun tulin tanaan koulusta, mun piti lahtee paineleen postia kohti lahetteleen joulupakettia Suomeen, mutta olin niin uupunut tosta auringosta ja hiki virtas, etta paatin siirtaa sita huomiseen... ....mun enkun ope sanoki etta oon paassy sisaan brasilialaiseen elaman tyyliin ... :D

Mut hei, unohdin kertoa etta viime perjantaina tuli aitin ja iskan lahettama synttarilahjakin tanne! Kaks t-paitaa Armani Exchangelta N.Y.C.:in reissulta :) Ja sit pari kuvaa muutenkin viela niilta mun synttareilta taalta kotona.




Eipa tassa olla taas mitaan erikoisia tehty, sunnuntaina oltiin kattomassa uusin Harry Potter, koulussa oon kaynyt ahkerasti opiskelemassa tietenkin, salilla oon kayny maanantaina ja eilen ja tanaan olikin mun vuoden viimenen enkun tunti, joka kului mukavasti nukkuen paivaunia sakkituolilla, kun opettaja oli valinnu katottavaks semmosen leffan jonka oon nyt nahny 3 kertaa tassa n. kuukauden sisalla!
Ja juhlia on tiedossa! Lauantaina meen kai kahen kaverini kanssa johoihinkin juhliin heti iltapaivasta, ja tanaan oli keskustelua luokassa ( jos sita huutamista ja toisten paalle puhumista voi nyt keskusteluks kutsua ;D) ens viikon lauantaina luokan kanssa pidettavista pikkujouluista! Ainakin luulen etta ne on jonkun nakoset pikkujoulut, kun kaikki ostaa jonkun lahjan ja sitten arvotaan kuka sen saa. Joka tapauksessa, niista tulee varmasti ihan huiput!

Jotenkin tuntuu, etta elama taalla on muuttunu entista mukavammaks. Mikaan ei oo enaan outoo ja ihmeellista, ja voin elaa tata brasilialaista elamaa omalla tyylillani vahan soveltaen! Oon muutenkin paassy tosiaan tahan elamantyyliin enemman sisalle; tuntuu etta mikaan ei nyt oo aina niin justiinsa, ajattelen vahan rennommin, elan tassa hetkessa enka ajattele etta mita muut tasta ajattelee, annan vaan menna :D Tan huomasin esimerkiks tanaan kun lauloin tanaan koulussa sita Leijonakuningas-laulua, Hakunamatataa suomeks mun kavereille.. :Dd En olis varmaan ikina aikasemmin Suomessa ruvennu tosta vaan laulaan isolle joukolle jonkun pyynnosta. Ja yleensakin tuntuu etta otan ihan KAIKKI asiat paljon rennommin, ja osaan heittaytya semmosiin "holmoihin" asioihin mukaan, ja sit yhtakkia huomaankin etta kaikki on paljon hauskempaa just sillain :D
On kyllakin via monia asioita joita en oo ihan sisaistany tassa Brasilia-meiningissa,..
- En vielakaan osaa kavella hitaasti.
- Ei oo niin kamala asia vaikka ulkona sataa - voin silti lahtee tohon 100 metrin paahan salille sateenvarjon suojaamana.
- Juon yha ruuan kanssa vetta, en pelkastaan Guaranáa
-Noi brasilialaiset perhejarjestys ja -arvoasiat (naisen ja miehen eriarvoisuus) ei sovi mun ajatusmaailmaan, eika tuu ikina sopiinkaan... Mutta ei siita sen enempaa ;)
Kippis, viela 7 koulupaivaa jaljella...

2 kommenttia:

  1. aah ihanan näkösiä kakkuja! Nam oli varmasti hyviä! Noi paidat on kivan näköset!

    VastaaPoista
  2. Oli hyvia ;) jeps tykkaan kanssa :) menee kivasti farkkujen kera:)

    VastaaPoista