sunnuntai 12. joulukuuta 2010

Flowers and laces - not for me

Paivaa taalta luonnon saunasta. Tanaan ja eilen oon alotellu paivani ottamalla aurinkoo parvekkeella - hieman huonoissa olosuhteissa - lukien Voguee ja kuuntelemalla iPodia. Meidan parvekkeella on siis mahdollisuus ottaa aurinkoo aikasesta aamusta johonkin klo 12 asti, kunnes alan oleen niin epamukavassa ja kummallisessa asennossa etta paatan luovuttaa ja odottaa taas seuraavaa aamua. :D

Eka lomaviikko menny ihan hurjan nopeesti. Vahan koti-ikavaa karsiessa, salilla kaydessa, bikineita, alusvaatteita (taalla on tosi kivoja alusvaatteita!) ja muita juttuja ostellessa. Ja joitakin ongelmia siskonkin kanssa on alkanu tassa esiintya talla viikolla ekaa kertaa... Toivottavasti menee ohi :) 

Yks juttu arsyttaa valilla suunnattomasti! Mua ei ihan ymmarreta taalla mun pohjoismaisen/eurooppalaisen tyylini kanssa. Onko niin vaarin jos en haluu pukeutua kukka-pitsi-royhelo-kuteisiin, ja haluan pukeutua vahan yksinkertasemmin ja yksvarisemmin?! :D Siita on tullu mulle meinaan parilta taholta sanomista :) Pukeudun kuulemma tylsiin vareihin ja muutenkin ihan liian erilaisesti.. Mulle riittaa se, etta oon ostanu yhet beiget - tylsa varihan tuokin - kiilakorot ja yhden pitsisen liivin (tai jonkun sen tapasen) :D  Noilla pienilla asioilla voin muuntaa tyyliani vahan brasilialaisemmaks, mutta edelleen haluan pukeutua khakiin, armeijan vihreaan, ruskeaan, mustaan, luonnon valkoiseen ja valkoiseen seka nude-savyihin. PISTE

Hitsi ku tekis mieli napsia kuvia. Saan tietaa tiistaina varmaan etta onko se objektiivi korjattavissa, vai pitaako ostaa uus.

8 kommenttia:

  1. No johan on :D Millasta sanomista siitä on tullu, jos saan kysyä? Onko ne ihmiset ihan tosissaan ollu vai hä :D Kai sitä nyt saa kunnolla olla suomalainen jos se kerta muutenkin näkyy :> Pidä vaan reilusti kantas!

    VastaaPoista
  2. Juu, tosissaan oli .. =D Oon samaa mielta ;D

    VastaaPoista
  3. pidä kiinni siitä et oot erilainen ! : )

    VastaaPoista
  4. millasta eripuraa siskon kanssa?:o Meneekö sulla ikinä hermo niihin tyyppeihin siellä? tai kenen luona asut että ajatteletko miten asiat olisi kotona paljo paremmin esimerkiksi? Sori epäselvä kysymys.. :)

    VastaaPoista
  5. Nooh vahan semmosia kateuden/mustasukkasuuden merkkeja esiintyny.. jotain semmosta :) Ja kyllahan naihin meinaa menna aina valilla, niinkun varmaan missa pain maailmaa tahansa! Ja joo, just siks menee hermo, koska ajattelen monesti etta kuinka monet asiat on paremmin omassa kodissa. Mutta se on varmaan vaan hyva juttu, etta on ainakin ilo palata omaan kotiin! :)

    VastaaPoista
  6. Nonni sää sie grillaat itsees. Mulla on pimeetä lähen kouluun ja sama jo ku tuun kotiin. yääk

    VastaaPoista
  7. Hahha, no nyt siihen tuli "onneks" tauko, kun taalla sataa toista paivaa perakkain ;D

    VastaaPoista
  8. onpa kummallista, koska taallapain kaikki pukeutuu vaan johonkin farkkuihin ja (mun mielesta) rumiin paitoihin ja ihmettelee mun kukka-pitsi-royhelo -tyyliani :-D muttahei, ma pidan kiinni pitsihelmoistani ja sa pelkistetyista, skandinaavisista linjoista ;)

    VastaaPoista