maanantai 6. joulukuuta 2010

Hyvaa synttaria Suomi!

Kesaloman ensimmainen paiva. Asken soitin kotiin, puhelun lopuks tajusin etta siinahan sita taas 40 minuuttia vierahti, vaikka yritin puhua nopeesti ja sain kaikki asiat puhuttuakin mita piti! Ei voi mitaan :D

Perjantai meni loistavasti, hiuksista tuli hyvat, ja juhlat oli mahtavat :) Mut tutustutettiin brasilialaiseen juomaan, joka tulee jostain Amazonin sademetsista, musiikki oli superhyvaa, eika jalkapallonkaan pelaamiselta valtytty - onhan taa sentaan Brasilia, jalkapallon luvattu maa.. :D Juhlia varten tosiaan kaikki oli ostanu jollekkin henkilolle lahjan. Koulussa arvottiin jokaiselle "salainen ystava", jonka toiveitten mukaan piti sit ostaa lahja ja juhlissa jokainen kerto jonkun kuvauksen henkilosta jolle oli ostanu lahjan ja sit piti ymmartaa etta kelle lahja oli tarkotettu :) Ja ihanin juttu oli, etta yks mun luokkalainen poika, joka oli sitten ostanu lahjan mulle, kuvaili etta oon kaunis, "luokan sydan" :')

No, tassa vahan kuvaa niista pippaloista. Ja tossa ne mun hiuksetkin nakyy jotenkin, niihin saatiin vihdoin leikauttua kunnollinen uus malli, tuli kylla paljon siistimmat kun vertaa siihen mun hiustenkasvatus-pehkoon..

Eilen olin ensimmaista kertaa ottamassa aurinkoo taalla! Tosin vaan vahan reilu pari tuntia, mutta heti sain kylla varia, torstaina varmaan uusiks. Joulun reissua odotellessa... :) Myohemmin illalla sitten katselin saksan, ruotsin ja ranskan kirjoja. En voi muuta tassa vaiheessa sanoo kun etta APUA sen saksan kans. Eika ruotsikaan ihan mikaan helppo homma oo enaa... Taytyy vaan jatkaa niitten kertailua tassa vuoden mittaan, jos kerran meinaan ne onnistua kunnialla kirjotuksissa joku kaunis paiva kirjottaan... :-D

Mutta nyt on aika lahtee salille
 beijos

4 kommenttia:

  1. ihania kuvia ja muutenki tosi kiva blogi!:)tää on tyhmä sanoo ku en tunne sua muutakun yleisesti tampereelta mutta vaikutat tosi mukavalta tytöltä:D

    VastaaPoista
  2. Sullakin vähän erilainen itsenäisyyspäivä ollut, vaikka rattoisampi kuin mun reenimaanantaini :D haha! Mutta itse oot kaunistunut sie ihan silmissä, vautsi<3

    VastaaPoista
  3. Juu, vahan erilainen oli ! Voi kiiitos Siiri <3

    VastaaPoista