maanantai 20. joulukuuta 2010

Tchau pra vocês!

Huomenna olis sitten lahto reissuun! Ensin Taynnán kans bussilla Belo Horizonteen (8h....), sitten 23. paiva lentsikalla Porto Seguroon ja sielta vahan matkaa loppulliseen oleskelupaikkaan; Arraial D'ajudaan - rannalle siis! Luulin tosiaan etta luvassa on n. 2 viikon reissu, mutta se onkin melkein kuukauden matka!! Nimittain ton rantalohoilyn jalkeen suunnataan viela johonkin toiseen paikkaan, missa oleillaan pari viikkoa.  Ja nyt on laukut pakattu, myos kahdet uudet Brassilais-naru-justjajustpyllynpeittavat-bikinit matkassa :D On meinaan pikkusen oudon tuntusta kayttaa semmosia, taalla siis kaikki kayttaa pelkkia iiiihan pikku naru-biksuja (ihmisen rasvaprosentista ja koosta huolimatta) ... :-D

Perjantaina tosiaan juhlittiin yhden Fernandan synttareita, tanaan toisen Fernandan ja eilen oli Amandan synttarit, missa naki taas luokkakavereita ja oli hauskaa! Tan paivaset synttarit oli 14-vuotissynttarit, joihin sain kutsun vaikka olin nahny tata Fernandaa hurjat kaks kertaa aikasemmin. Ja siella meno oli sellasta, etta viihdyin vahan paremmin aikuisten seurassa kertomassa melkein kaiken Suomesta A:sta Ö:hön. :-D Mutta eilen meno oli hauskaa ja siella napattiin muutamia kuviakin, joista oon nyt saanu kasiini kaks kappaletta:

Kameran saan ilmeisesti kasiini vihdoin tiistaina, joten paasen onneks valokuvaileen paljon tolla reissulla! :) Oon talla viikolla karsiny taas jonkun sorttisesta koti-ikavasta (tarkemmin ottaen aiti-ikavasta), ja toivon etta toi joulu ja uusi vuosi ei tuottais mitaan tuskia ! :D Tuskinpa tuottaa, nyt paasee rentoutuun, ottaan arskaa ja liottaan itteensa merivedessa pitkasta aikaa!

P.s. mulle laitettiin raitoja tossa perjantaina, hiusten vari tuli aika tasan tarkkaan mun omien hiusten varisiks! Kattellaan vaan ton reissun jalkeen ku ne taas loistaa valkosuuttaan.. :D

Hyvaa joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille!! 
Beijos 

4 kommenttia:

  1. Wau Ines toi eka kuva, mikä kaunotar! *Kade* - just tulin pihalta ihan onnessani sisään lämmittelemään varpaitani..

    VastaaPoista
  2. Hahah voi ei.. :D Koita kestaa rossu <3
    en tiia tarkotitko tolla ekalla kuvalla tota maisemaa vai tota ekaa juhlakuvaa! :-D

    VastaaPoista
  3. Oi että nauti tosta lämmöstä :D mä oon niin vittuuntunu tähän pakkaseen!!

    VastaaPoista
  4. Ei oo totta!!
    Eksyin sun blogiin ihan sattumalta toisen blogin kautta, ja selasin heti tän heti läpi melkeen kokonaan :)
    Oon siis itekkin vaihtarina Brasiliassa ja ei vitsi oon myös tamperelainen!
    Missä päin brassei oot? ja mikä järjestö?
    hope so tsekkailisit näitä komsui vaik nyt ootki reissussa!

    VastaaPoista