perjantai 28. tammikuuta 2011

Ai mun kahvihammasta kolottaa

Tanaan oon ollu ihan unessa. Nukuin makoisasti yli 9h, silti piti paikkarit nukkua lounaan jalkeen. Sit paikkareitten jalkeen lueskelin vahan kirjaa ja painuin horroksessa salille. Siita horroksesta virkoaminen kesti vahan aikaa, kompastuin meinaan siella salilla johki tankoon ja tuijottelin ihan omissa maailmoissa pitkin seinia... :-D (ne jotka tuntee mut, tietaa et taa ei oo ihan harvinaista.......)
Ja nyt, haluun kahvia niiiin pahasti... Toivottavasti rakas kotiapulainen/host-mama olis ihana tanaan ja tekis viela iltapaivakahvit.. Saa nyt naha, kello onkin jo melkein seitteman, et en tiia pitaisko jattaa valiin. :D
Mut tanaan on ollu alustavasti suunnitelmissa et lahettais tanaan ulkoileen Taynnán ja sen serkun kans Brasilian yohon! Se kuulostais aika hyvalta, mut saa nyt naha mennaanko :D

Laitan viela pari kuvaa silta "yokylareissulta" Uberlândiasta :) Ens tiistaina tosiaan taas kouluun hyvan kesaloman jalkeen. Nyt alkaa tuntua jopa silta etta on ihan kiva mennakkin kouluun! Oon aina, joka vuosi niita "outoja" joittenka mielesta on loman jalkeen kiva palata kouluun :)


Hehee tassa kuvassa tykkaan siita et mun hiukset on kasvanu ihan hurjasti siita ku tulin tanne!

P.s. ostin tanaan elamani ensimmaisen pre-paid-liittyman. KYLLA nyt vasta!!!! Parempi myohaan kuin ei milloinkaan... (taas)

Nyt pusipusi halihali, meen metsastaan ittelleni jotain ruuan tapasta ---->

4 kommenttia:

  1. Täällä kaikilla on vaan prepaid niinku, käyn lataan sitä korttia aina välillä mut melkeen kellää ei oo sellasta ''normi''liittymää, josta tulis lasku kotiin:D Ja voi juku ku katon näitä kuvia, sit katon ulos ja siellä on vaan loskaa 8(

    VastaaPoista
  2. aijaa vaha janna! :D oh no.. No kevatki onneks alkaa jo kohta siella ! :D

    VastaaPoista
  3. ootpas ihanan ruskee!!:)

    VastaaPoista
  4. Haha , mun mielesta oon ihan kalkkilaivan kapteeni jo :-DD

    VastaaPoista