lauantai 19. helmikuuta 2011

Ihan rauhassa Ines

Eilen oli taas vahan huonohko paiva koulun jalkeen. En ees enaa jaksa kirjottaa etta miks, mutta mulle iski kauhee stressi. Ja vasymys, joka aiheutu liian vahista younista, ei helpottanu asioita yhtaan. Mun paiva on meinaan ihan liian helposti pilalla jos en saa 8 - ihan vahintaan 7 - tunnin younia. Ja tottakai koti-ikavakin sitten siihen paalle viela. No, aattelin sitte menna kaikessa arsytyksessani ja stressissani Spinningiin polkeen etta saisin muuta ajateltavaa, mutta hups. Olin siellakin itku kurkussa ja mun paassa edelleenki pyori vaikka mita, ja eihan siita mitaan muuta aiheutunut kun etta unohdin hengittaa ! :D Naurattaa nain jalkeen pain mutta siella tunnilla se ei ollu hirveen hauskaa ku menin vahan paniikkiin ja purskahdin siella itkuun. Luojan kiitos ihanille opettajille siella salilla, spinning-vetaja anto mulle kunnon halit ja sano etta se on ihan normaalia jos on stressia tai ikavaa. :D Hohhoijaa mun kans..

Illalla oltiin kuitenkin Capital Inicial:in (Brasilialaista rockia) konsertissa ja mielialakin kohentu mukavasti :) Ton nakosena menin. Ja konsertti oli super hyva, adorei!

Ja hei, tassa kuvaa mun lautasesta torstai-iltana. Joka paiva (lounaalla ainakin) on riisia ja papu-kastiketta - feijãota.  Normaalisti ne pavut on ihan kokonaisina, mutta talla kertaa kyseessa oli tommosta muusia... Sit oli semmosta sairaan hyvaa kanaa ja tietty salaattia. (kuva on vahan huonohko:( )  
Brasilialaiset tykkaa syoda rasvassa paistettua possun nahkaa.... 

5 kommenttia:

  1. HYI KAMALA!! oks toi possun nahka ees hyvää:D kuullostaa ja näyttää aivan kuvottavalle! Toisin kuin sinä :) Juku miten nättiä tyttöö ollut taas liikenteessä. Ja toivottavasti mieliala kohenee, mulla ollu ihan samanlaisia päiviä tässä tän viikonlopun aikana :(

    VastaaPoista
  2. aai ihana toi spinning itku =DD mul oli kans yhes vaihees valilla just tollasia etta saatoin olla ihan missa paikassa vaa ni tuli sellai itkukohtaus , varsinki jos joku asia ei just menny miten tahto ni sit tuli sellai eika tahon suomee itkuolo.. =D mut kyl se siita helpottaa ! vahan aikaa saattaa olla tollasia haikeita paivia. mulla oli sillon uuden vuoden jalkee sellai viikon masennus mista puhuinki ja olin varma et kuolen siihen.. mut nyt oon taas tallai " oon onnellisempi ku koskaa fiilis " ! ;d

    VastaaPoista
  3. Siiri, ma en ainakaan oikein lampene sille nahalle :D:D Jotenki se allottaa mua, silla joskus noissa paloissa on karvaaki mukana?!?!?! Voi kiitti! :) No voi ei, ainakaa en oo sit ollu ainoo surumielinen :)

    Haha joo vedin sia tommosen pienen valikohtauksen.. :D Joo just tollain, ja tolla tunnilla mun pyoraki oli ihan sairaan huono.. (SEKI VIELA!!)
    Ja mulla on ihan sama juttu, valilla on tommosia paivia, onneks tosi harvoin, ja sit on taas tommosia "elan elamani parasta aikaa"-paivia ;D

    VastaaPoista
  4. Hahaa ou gaad, karvaset nahkapalat kuulostaa kamalalta! :D
    Mutta muuten kun oon lukenu koko ajan tätä sun blogimeininkiä nii ihanalta näyttää sun vaihtoelämä =)
    Ihan hassua kun oot sielä toisella puolella maailmaa!
    Pidä hauskaa sielä, ehdit sit koko loppuelämän olla Suomessa ihan kuinka paljon vaan ;)

    VastaaPoista
  5. Juu ala muuta sano... :D Joo, onhan taa ihan huippua vaikka ei joka paiva ookkaan ihan yhta voiton tanssia :)
    Niinpa, ton jutun yritan aina pitaa mielessa kun tulee Suomeen ikava :)

    VastaaPoista