torstai 10. helmikuuta 2011

o dia de goiaba e açaí

Kuuma!! Tanaan ja eilen on ollu ihan kamalan kuuma paiva! Eilen illalla kun menin nukkuun, herasin tunnin paasta siihen ku mun paa oli ihan oikeesti hiesta marka. Ja aamulla nukuttiinki sit vahan pommiin joten suihkuunkaan ei ehtinyt. No, ei se mitaan, onneks koulussa jatku sama hikoilu koska luokan ilmastointi ei toiminut... :D Tanaan kuitenkin kavelin taas koulusta kotiin, ja saa oli vaihtunut edes vahan pilvisemmaksi, eika aurinko porottanut ihan kirkkaalta taivaalta.

Eilen mulla oli salilla semmonen "pakollinen" fysioterapeutin tarkastus, joka taytyy tehda aina kolmen kuukauden valein jokaisen. Ja kavi ilmi etta taa salilla kayminen oli tuottanu (edes vahan) tuloksiakin! Mm. rakas skolioosinen, kieroutunut selkarankani oli ilmeisesti vahan suoristunut, tai ainakin f-terapeutti sanoi etta mun ryhti parantunut. Rasvaprosentti oli tippunut vahan yli kahdella prosentilla, ja monet mitat oli parantunut :) Myos kunto oli kohentunut entisestaan ja joku ihmeellinen hapenottokyky oli jotenkin kai parantunut jos oikein tajusin(?). Eli oikein tyytyvainen oon! :)

Tanaan lounaan jalkeen kun lueskelin kirjaa sangylla (nauttien tasta ihanasta lammosta), host-aiti tuli ja toi mulle pari lohkoa Goiabaa. Se on hedelmaa, sairaan hyvaa, joka nayttaa vahan vesimelonilta. (ja kamera oli lahettyvilla ja sain muistikortille mun kieroutuneet silmat :)...)

Sit myohemmin olin salilla (yllari). Viime viikolla juttelin yks paiva Francon, yhden opettajan kans ja mainitsin sille etta tekis mieli Açaíta, kun se on niin hyvaa. No mitas, tanaan olin kuntosalin lattialla vaantamassa pakaroita ja se tulee siihen mun viereen ; "Kayn hakeen meille Açaíta, minka maun haluut?" Siina vahan hamillani kysyin etta mita se suosittelee. Kohta se tulikin jo takas ja kerto etta toi mulle mukillisen mansikka-açaí -mehua! Nain siis kuntosalilla Brasiliassa... Koska suomalaiset miehet alkaa kayttaytyyn tolla tavalla? :-D

2 kommenttia:

  1. Ai sie on sitten jo ihan liian kuuma :( hyh. Ja täällä joku lumikaaos! Kun sais välimuodon nin ois ihan bueno. Kevättä odotellessa.

    Ja niistä suomalaisista miehistä... ei varmaan koskaan :(

    VastaaPoista
  2. Haha, tuli hauska tuosta eräästä lauseesta ilman ään pisteitä!

    NÄIN siis kuntosalilla Brasiliassa, kuulostaa vähän rajulta ilman äätä!

    VastaaPoista