maanantai 14. helmikuuta 2011

Saudades

Etta semmonen paiva tanaan. Ei mikaan parhaista mahtavin, tuntuu etta mikaan ei oo oikein sujunut ja kaikki menee vahan monkaan. Ja mikas muu noitten paalle iskee kun koti-ikava. No, koulusta kotiin tullessani soin tavallisesti lounasta, jonka jalkeen aloin lukeen kirjaa ja hetken paasta otinkin paikkarit. Kun herasin, menin ostaan vahan kouluevasta kaupasta ja marssin salille.  Siita onneks nousi mieliala taas, niinkuin urheilusta aina. :) Heti kun paasin sinne salille, mun mieliala kohosi, kun nain kaikki tutut naamat jotka mua ilosesti moikkaili ja muutamien kans jutustelin.  Se on niin kiva tapa mun mielesta etta kun kerran ollaan melkein kaikki samat tyypit siella aina iltapaivisn rehkimassa, etta sitten myos moikkaillaan - eika vaan valtella toisten katseita, "ettei toi nyt vaan tuu sanoon mulle mitaan" , niinkun monet suomalaiset ajattelee. :D
Suosittelen siis kaikille lampimasti urheilua kun mielta painaa joku asia tai ei vaan oo menny hommat ihan putkeen paivassa. Saa mukavasti ajatukset kaikesta muusta pois, ja parhaassa tapauksessa urheilun jalkeen et enaan edes muista, etta mika siina paivassa nyt menikaan loppujen lopuks niin pieleen. :)

Taalla tanaan ystavanpaivaa mitenkaan juhlitakkaan, eika kukaan kiinnittanyt edes mitenkaan huomiota paivamaaraan tanaan - aika moni ei varmasti edes tieda etta muualla maailmassa 14.2 on ystavanpaiva! Mutta joka tapauksessa,
Hyvaa ystavanpaivaa kaikille ihanille ihmisille!! <3 :) Ikava on kaikkia kova!

Nyt toivon vaan etta sais kohta kahvia, se olis nyt meinaan todella tarpeessa...

1 kommentti:

  1. Oon huomannu ihan saman taalla, etta niina paivina ku on ikava ja sellai suru ni salille meneminen piristaa joka kerta (: nykyaa mulla on vaa niin vahan noita surupaivia etta toi salilla kayminenki on vahan paassy lipsumaa... et en nyt sit tiia onko se hyva vai huono. ehka hyva ku ei oo ainakaa ikava =D

    VastaaPoista