perjantai 1. huhtikuuta 2011

Hei ystavat hyvat!

Tanaan on ollu kiva paiva. :) Ei tassa mitaan erikoista oo ollu, jotenki vaan hyva fiilis! Mikaan huoli ei paina, koti-ikavaa ei oo kummemmin... kaikki mallikkaasti :) Ainoo mika mielta haikeuttaa on yha kahen viimesen viikon reissu, haluun jollain aika koneella sinne takas.
My Mexican friend Hiram, German girl Maike, boy from USA, Andy, and sweetest girl from Danmark, Laerke, MISS YOU SO BAD!!!!!!!

Selaan noita kuvia vaan uudestaan ja uudestaan ja en voi olla hymyilematta! Toi reissu oli yhta naurua! 

Sunnuntaina meijan luokka jarjestaa churrascon (=grillijuhlat)! Tulee huippua :) Siella sit vedetaan lihaa klo 12 eteenpain. Oon oikeesti miettiny et tan lihan tayteisen vaihtovuoden jalkeen ei varmaan ihan heti tuu pyydettya esim. ravintolassa Suomessa mitaan lihaa. Ihan niitten monien elainparkojen ja ekologisuuden takia, ja sit senki takia et taa liha on vaan taalla niin hyvaa, etta voi helposti tulla jotain pettymyksia siella Suomessa! :D Ei se mitaan, en ookkaan ikina ollu mikaan lehtipihvi-fani :-D Aina, jos on valittavissa liha, kana, tai kala, valkkaan aina jonku muun ku lihan. Viela jos loytyy pelkka kasvisvaihtoehto niin oon valmis aina tilaamaan sita! Ja aiti ja iska tietaakin mun kotikokkailut, jotka on aina pelkkaa kasvisruokaa. Varokaa vaan kun tuun Suomeen, oon joka paiva kokkaamassa mun kasvismossojani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti