tiistai 29. maaliskuuta 2011

Olá de novo!

"Kotona" taas Uberabassa, arkeen palattu. Lyhyesti sanottuna reissu oli iiihan mahtava!!! Eka meita oli yli 50 vaihtaria, ja suurin osa ajasta mentiin semmosella 40 hengen porukalla. Kaytiin mm. katsomassa semmosia alyttoman isoja vesiputouksia - kaukaa ja tosi lahelta; paastiin semmosella veneella niiden alle!
Canela-nimisessa kaupungissa (jossa tuntu niinku olis Saksassa ollu), paastiin harrastaan koskenlaskua - herran jestas :D Se oli jotain ihan huippua myos, vaikka tottakai onnistuin tippuun siita helkutin veneesta kaks kertaa. (Toinen kerta tuli videolle)
Florianópolis oli tosi kaunis paikka! Ja mika parasta, paastiin meijan kansainvalisella porukalla bilettaankin siella :D Ei mulla tonne reissulle mitaan bilevaatteita tullut mukaan, mutta paalleni heitin farkkushortsit, mustan tuubitopin, kultasen vyon ja juhlameikin (ja -ilmeen) naamaan niin kylla se siina kai meni :-D

Oon nyt enkkukoulun kirjaston koneella, joten taa kuvien kans pelleily on vahan vaikeeta... Laitan lisaa kuvia kun paasen rauhassa taiteileen kotikoneelle! 

Oon niin ilonen et tuli lahdettya tolle reissulle, koin niin paljon kaikkee uutta ja sain mita ihanampia ystavia JOKA mantereelta. Nyt vaan toukokuuta ja Amazonia odotellessa!!

3 kommenttia:

  1. ÄÄÄÄ oon niiin kateellinen :) tollatteitten asioitten suhteen välillä miettii miks valittin jotain niin ''tylsää'' kuin Ruotsin vaikka loppupeleissä tää olikin mulle paras valinta. Mutta kyllä mullekkin tollanen reissu kelpais :)
    ja oot ihan uberkaunis taas !

    VastaaPoista
  2. Jep toi oli kyl ihan huippu :) Voi kiitos Siiri!

    VastaaPoista
  3. Moi! Mä oon lukenu sun blogia jonkun aikaa ja oon iteki nyt vaihto-oppilaana täällä Brasiliassa, Curitibassa :) Mä nähtävästi tapasin jotain vaihtareita sieltä teidän ryhmästä ainaki joku aussi ja taiwanista jne. ja sit ku ne sai tietää et mä oon suomesta ni ne sano et siellä niiden reissulla on ainaki kaks suomalaista :D ne sano et sen tytön nimi on Ines ni oletan et se olit sinä :D Harmi ku ei nähty ku olitte täällä Curitibassa, olis ollu niin huippua nähä joku suomalainen! :) Mutta ehkä vielä joku kerta :) Missä muuten asut ja kauanko oot jo ollu brasseissa?
    beijos Anniina

    VastaaPoista