perjantai 29. huhtikuuta 2011

Hohoi

Helou pitkasta aikaa! Meijan tassa kotikoneessa on ollu jotain vikaa, joten en oo paassy kirjotteleen tanne mitaan. Nyt kuitenkin vihdoin paasen vahan kuulumisia kertoon.
Mulle kuuluu siis hyvaa, tosi hyvaa! Oon tan viikon nyt ollu yhdessa toisessa koulussa "tutustumassa" taalla, ja se on tuonu kivaa vaihtelua tavalliseen arkeen. Taa koulu missa nyt oon ollut, on isompi ja hienompi (ja parempi?) mika toi mun oma koulu. Mun luokka on ihan mahtava, ma tykkaan niista ja neki kuulemma tykkaa musta! Eli kaikki on ihan mahtavasti, huippuporukkaa! :) Toivonkin, etta paasen jatkossakin uudestaan tahan kouluun toiseks tai vaikka kolmanneksikin viikoks. Huomenna yks tytto mun luokalta siella olis varmaan jarjestamassa jotain juhlia, toivottavasti se toteutuu ja vaikka toi host-aiti paastaiskin mut sinne! :-D

Tosiaan, paasiainenkin tuli ja meni. Ja menikin oikein kivasti, vaikka pysyttiinkin taalla kotikaupungin rajojen sisalla. Kaytiin churrascoissa (=niissa lihantayteisissa grillipartyissa) ja vietin yhen paivan Samanthan luona. :) Napsittiin muutamia kuviakin!

Nyt en ehdi enempaa kirjottaan! Tchau , beijos

P.s. KYLMA ON SAAPUNUT!!

3 kommenttia: