maanantai 23. toukokuuta 2011

Suklainen sunnuntai

Tahan sunnuntaihin on kuulunut klo 9 heraaminen, hyva aamupala, tunnin reipas kavelylenkki, Grey's Anatomy DVD:lta ja intiaanien tekemaa suklaata! Mmmm.. Tan jalkeen on taas huomenna kiva palata arkeen :) Tana viikonloppuna ei oo oikein tapahtunut mitaan. Ehka ihan hyva vaan valilla levahtaakin valilla, kun viime kerrasta olikin jo TOSI pitka aika, siella reissulla ei nimittain ihan liikaa kuitenkaan huilailtu :-D

Mita nyt valilla paikkareita nukuttiin vahan lounaan jalkeen...
Mua vaan hairitsee taa kuva, en muista yhtaan mitaan tan kuvan ottohetkesta... creepy...

Nyt tulevalla viikolla oon ajatellut ottaa selvaa postissa etta mita maksaa tavaroitten lahetys Suomeen, koska kaikkee en tietenkaan saa mahtuun matkalaukkuun tan vuoden jalkeen. Oon jo alkanu miettiin mita jatan tanne, mita lahetan ennalta Suomeen, mita pakkaan mukaan... Hurjaa miten taa aika on ihan oikeesti menny. Pitkan aikaa sita laski viikkoja ja kuukausia, et kauanko oon ollu taalla, mutta nyt tajuan etta viikot taalla vahenee kauheella vauhdilla! Silti oon yha edelleen sita mielta et mahtavaa palata kotiin! Saa nahda minkalaiset on fiilikset sitten ku aikaa on jalkeella viikko tai pari..  Anyway, laitan tahan viela jotain mun suosikkikuvia Amazonilta :)




4 kommenttia:

  1. Intiaanien tekemää suklaata, NAM! Ja hei, on varmana halvempaa että ostat extralaukun ja maksat lentokoneeseen extrakiloista koska täältä makso suomeen 10 kg lähettäminen 65 euroo... ja 23 kg lentokoneeseen ottaminen ainaki mulla maksaa 35 euroa :)

    VastaaPoista
  2. Jep, se oli hyvaaaaaa..
    Ai se on vaan 35euroo! Tai no niin, en tiia onks se taalta vahan kalliimpi lasku sitten.. :D Jeps taytyy kattoo miten teen:)

    VastaaPoista
  3. Oon ekaa kertaa sun blogissa, tosi kivalta vaikuttaa. :) Pitäs lukasta vielä läpi, rupes hymyilyttää toi ä:tön ja ö:tön teksti. :D

    http://rosaliespaperplanes.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Voi kiitti! :) Jep, tammosta taa on kun ei oman lapparin netti suostu yhdistaan tan kodin langattomaan..

    VastaaPoista