torstai 30. kesäkuuta 2011

5 days

Eilinen spinning vaihtui pão de queijon ja suklaakakun syomiseen, seka lahjojen saamiseen... Spinning ryhma, jonka kaa oon innokkaasti melkein koko vuoden polkenut pari kolme kertaa viikossa, paatti jarjestaa mulle laksiaiset!!

Kun saavuin salille, nain vastaanottotiskilla kakun, pari limsapulloo ja muuta naposteltavaa. Aattelin etta jollain on varmaan synttarit.  Nousin rappuset ylos ja menin venytteleen. Monta ihmista tuli mua moikkaan ja jutteleen "joko lahtopaiva lahestyy???" ja yks mies sano mulle "Hei ma unohdin kameran kotiin!! Ehdinkohan ma kayda hakemassa sen..." sit yks nainen suhahtaa sille: "Psssssst! Se on yllatys........" Kaansin akkia paani ja leikin etten kuullut. Tiesin etta luvassa on jotkut kekkerit mulle :D

Tunnin alussa poljettiin kolmen biisin verran, kunnes spinning-vetaja alko raahaan poytaa, mukeja ym. sinne saliin. Lopetettiin polkeminen, ja vetaja luki mulle paperin mihin kaikki oli kirjottanu mulle jonkun pienen viestin. Lisaks sain vetajalta ja yhdelta toiselta naiselta lahjan; vetajalta ihanan sportti-topin (josta laitan myohemmin kuvaa) ja naiselta pyyhkeen, johon on kirjailtu : Inês Susanna. Jep, taalla kaikki kirjottaa mun nimen tolla aksentilla.. Mut aivan ihana juttu oli ! Tulin niin iloseks :) Laitan tosta tapahtumasta kuvia HETI kun saan ne kasiini...

Huomenna on sit Festa Junina, jossa pallistelen mun "morsiusmekossani"... Tulee mielenkiintosta :D Ja nyt haivyn mun viiimeiselle enkuntunnille (taalla). Adeus. Ai miten surullista, mulla ei oo mitaan kuvia nyt tahan...

1 kommentti:

  1. Eikä, vau. Mäkin menen jo ihan sanattomaks tommosesta prinsessakohtelusta! :o

    VastaaPoista