lauantai 4. kesäkuuta 2011

OI GENTE

E aíiii? BLZ?!

Mitas teille kuuluu? Mulle kuuluu ihan mukavaa. Vaikka oonkin ollu tanaan vahan unessa kun on tullu parina viime yona nukuttua vahan kehnosti. Mutta siita huolimatta oikein mukavaa kuuluu, varsinkin kun ensi yona saakin nukuttua univelkoja vahan pois! Talla viikolla oon parannellut haavojani - kirjaimellisesti siis - ja palaillut parin lomapaivan jalkeen salille ja spinning-tunneille. Siita tulikin mieleen, etta mun saliope anto mulle ohjeen, josta en oo ikina kuullut, mutta TOIMII! :

Juo n. 0,5 litraa vetta jo ennen aerobista tuntia. Nain kaikki solut saa ajoissa kaiken sen tarvitsemansa veden, eika vasta siina urheilusuorituksen aikana. Kun nain teet, ei myoskaan tuu hirvee jano sen spinningin - tai minka tahansa tunnin aikana. Myos jaksaa paremmin ja olo on pirteampi. Tantaan tein noin, ja toi tosiaan toimi hyvin :) Ja spinningin aikana normaalisti tulee aivan jarkyttava jano ja tulee juotua ainakin 0,5 litraa vetta, nyt join 0,5 litran pullosta puolet! Ja energiaa oli ihan uudella tavalla, enka vasynyt sen vertaa mita yleensa.

Mua on myoskin ilostuttanut se talla viikolla, etta ilmoitin itseni mallikansiokuvauksiin Suomessa, joka tapahtuu elokuun puolessa valissa! Oon ihan innoissani jo nyt! Ne mallihommat kun on ollu mun haaveissa jo piiiiiiitkaan.


Mut joo, hyvaa kesaloman alkua sinne Suomeen :) Ma taalla saan nauttia koulusta viela nelja viikkoa.. Vai sanoisinko enaa...

1 kommentti:

  1. Kokeilin tota vesivinkkii ja toimi, muutan kyllä mutta mussa on varmaan jotain vikaa kun iski kamala pissahätä kesken reenin :( :D hah! Ja ihana kuulla noista mallikuvauksista, sussa on ainesta! :)

    VastaaPoista