perjantai 24. kesäkuuta 2011

Torstailomailua

Iltaa iltaa! Taalla on ollu taa paiva joku pyhapaiva, eika sen takia tarvinnut menna tanaan (eika huomenna) kouluun. Myoskin eilinen oli aika lohoilypaiva; aamulla kun paasin kouluun, klo 7:15, saatiin tietaa etta on luvassa semmonen iso koe, joka kestaa "koko paivan", eika muuta koulua ole! Kun koe sitten kaheksan aikaan alko, niin mulle kerrottiin etta mun ei tarvi sita koetta tehda, ja sain lahtee kotiin! Sit vaan pyjama takas paalle ja unta lisaa :) Not bad at all!  

Kuitenkin tasta kaikesta nukkumisesta huolimatta, mua on tanaan koko paivan vaivannu paakipu!! Mulla on tosi harvoin paansarkya, ja yleensa se kestaa ihan vahan aikaa ja menee ohi nukkumisella/syomisella/ulos menemisella. Mut ei mitaan muutosta :( Ja oon huonoin ihminen syomaan mitaan laakkeita, syon laakkeita sitten kun on oikeesti pakko! Ja nyt musta tuntuu et voisin vaikka yhen paansarkypillerin nappasta etten tuu hulluks... :-D

Ainiin, sain tietaa tarkemmin mun lahtopaivan ohjelmasta!! Taalta kotikaupungista lahto klo 6:10, valilasku, ja Rioon saavun jo 11:14. Tosiaan sielta on lahto sit klo 19, ainakaan ei oo pelkoo et myohastyisin siita koneesta... :D

Nyt laitan jotain photoja viime lauantain Festa Juninasta!



1 kommentti:

  1. kiva ku ma en oo saanu tietaa viela mitaa tietoa monelta lahen ja en ees tiia etta mista =D

    VastaaPoista