perjantai 8. heinäkuuta 2011

Back home!!!!!

En oikein tajua vieläkään. Kotona!!! 11kk:n jälkeen. Ja tuntuu että en olis ikinä poissa ollutkaan :) Eilen kolmen aikaan pääsin kotiin, vihdoin, melkein 32 tunnin matkustamisen jälkeen. Jälleen näkeminen äitin ja iskän kanssa oli tietenkin aivan mahtava, mutta Vera-koira ei ihan muistanut mua, ja meinas alkaa muriseen mulle kun nostin sitä syliin... :-D

Oli aivan mahtavaa päästä kotiin ja omaan huoneeseen! Mulle oli ostettu uusi, tuoliin sopiva yöpöytä. Niin ja äiti oli myös ostanut mulle 2 uusinta (Suomen) Elleä odottamaan 8-)
Ja oma sänky........ Siihen oli ihanaa hypätä viiden aikaan, kun oli ensimmäinen ruisleipä syöty ja kaks parasta kaveria jo nähty. Tossa sit vietinkin aikaani untenmailla eilen aina puoli kolmeen asti iltapäivällä....
Ja sitten olin melkein unohtanut LV:n laukun minkä jätin varkaita peläten Suomeen kun viime elokuussa lähdin! hahah olipa ikävä....
Nyt vaan pitäis koittaa totutella taas tähän Suomeen ja näihin tapoihin... Mutta tänään illemmalla mummu tulee meille syömään! Luvassa on kaikkee ihanaa Suomalaista juhannusruokaa naammm.. Até mais

2 kommenttia: