torstai 18. elokuuta 2011

Torstai & väsymys (ja Blogger kiukuttelee kuvien kanssa)

Täällä tyttönen joka ikävöi kahvista.... Mulla on tässä ollut jonkun aikaa jo meneillään hampaiden valkaisu -operaatio, ja sen takia mun on pitänyt pysyä erossa mm. kahvista, teestä ja suklaasta. Noi tee ja varsinkin kahvi on ollu aika vaikeet, kun ne kuuluu aina mun jokapäiväiseen elämään :D Mutta anyway, onneks huomenna on kulunut tarpeeks kauan siitä kun nukuin ne muovimuotit ja valkaisumömmöt suussa ja saan nauttia aamukahveja kahden viikon tauon jälkeen!! Aaah <3

Tällä viikolla on tuntunut olevan koko ajan kiire ja oon ollut menossa jonnekkin. Maanantaina ja tiistaina ensimmäiset autokoulun teoriatunnit, eilen käytiin vähän niinkun "läksiäisillallisella" parhaan kaverin kotona... apua. Ei kivaa; just ku mä tuun Suomeen, niin toiset lähtee... Sit tänään olin jumpassa taas hikoilemassa oikein olan takaa :-D jonka jälkeen Napolissa iskän kans syömässä; vuohenjuustosalaattia!

Ihanaa, huomenna alkaa vkl, jonka saankin viettää työn merkeissä!! Jeee :)
Tosiaan kuvia en voinut tähän nyt lisätä koska en saanut avattua tuota kuvanlisäysikkunaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti