tiistai 6. syyskuuta 2011

6/9/11

Heippa taas, nää päivät menee taas ihan kauheella vauhdilla! Koko ajan oon menossa johonkin tai teen läksyjä tms. Ja siis en valita, mukavaahan tuo :) Vkl:n olin semmosella vaihtarileirillä, joka oli siis kotiinpalanneille. Oli hauskaa! Sitten oon uudestaan innostunu lenkkeilystä; mikä sen parempaa kun juosta hämärtyvässä illassa hyvän musiikin kera? Olin siis eilen ja toissa päivän lenkillä, ja tänään olin Body Attackissa. Ja nyt voin kertoo että jaloissa tuntuu siltä että nyt on taas lepopäivän paikka :)

Mitäs muuta? Niin, löysimpä vanhojentanssi-parinkin! Jee, ei tarvi sitäkään enää stressata. Enää tarvii stressata mekosta ja niistä muista jutuista.... Mut nyt odotan niitä tansseja ihan innolla, kun sain hyvän kaverin mun pariksikin! :)

Tänään oon koulusta tultuani painanu vaan kouluhommia sen jumpan lisäks, juossu bussiin, bussista kotiin sateen takia, ja taas juoksin kotoo bussiin, sillä onhan kotoo ajoissa lähteminen ihan mahdoton tehtävä... Ja sit jumpan jälkeen taas kauhee juoksu kotiin menevään bussiin.

Ines kiittää ja kuittaa, kohta vois mennä nukkuun!
Urheiluputken jälkeen voisin laittaa tämmösen sporttisen kuvan... Hohoo oho sehän olenkin minä...

Kuvat Jacek Walczak - www.jazzphoto.fi

2 kommenttia: