perjantai 9. syyskuuta 2011

Että tämmönen perjantai

Perjantaista piti tulla tänään vähän erilainen, mut suunnitelmat muuttuu ja päädyin kotiin yksin tekeen ruokaa itselleni ja kattoon leffaa, jonka oon jo nähnyt! No jaa, ihan rentoa silti kun tuntuu siltä että hukun kouluhommiin tänä viikonloppuna, ja vähän olis muitakin suunnitelmia.... Tänään kuitenkin olin iltapäivällä jumpassa, jonka jälkeen suuntasin ruokakauppaan katteleen aineksia salaattiin! Tässä lopputulos... :D





Oon aina halunnu käyttää tofua jossain ruuassa, ja tänään kun olin yksin kotona niin päätin kokeilla! Tuli hyvä salaatti; romaine-salaattia, herkkusieniä ja tofua paistettuna, miniluumutomaatteja, punasipulia ja päälle palaneita paahdettuja auringonkukansiemeniä. ja jälkkäriks Good old Greek youghurt ja hunajaa päälle + vihreetä teetä



Ihan kohta alan harkitsemaan nukkumaanmenoa, oon ihan katkirättipoikki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti