sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Grey Nail Polish

Hyvää huomenta! Vkl on mennyt ihan mukavasti ja rauhallisissa merkeissä. Eilen päivällä pääsin yli puolentoista vuoden tauon jälkeen luistelemaan luistelukouluohjaajien kokouksen takia :) Oon ollut jo kolme talvea opettamassa luistelukoulussa ihania pikkulapsia luistelemaan ja nyt pääsen taas! Tosin harjoitukset on aina lauantaiaamuisin mutta mitäpä tuosta, eipähän tuu vaan lorvittua kotona viikonloppuja ja rahaakin tulee vähän :)


Sitten iltapäivällä olin kaupungilla ja vietin vähän aikaa rakkaan Sofian kanssa joka tuli Turusta Tampereelle vierailulle 8-) Samalla kävin muutamassa kaupassa ja H&M:ssa sovitin tuollaista metallinhohtoista neuletta, joka on mun mielestä ihan supermakee, mut varasin sen että sain vähän mietintäaikaa... Mutta on toi mun mielestä niin hieno ja mun tyyliä että käyn sen tänään tai viimestään huomenna hakemassa!

 Se on mun mielestä hauskanmallinen ja vähän erikoinen!

Mut nyt pitää palata kouluhommien pariin, niitä on ihan liiikaaaaa............


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti