torstai 1. syyskuuta 2011

It's official!

Nyt tuli tämäkin päivä, on tätä odotettu! Oon nimittäin virallisesti mallitoimiston listoilla! Elikkäs ne mun kuvat tipahti postiluukusta tiistaina. Siinä sitten niitä katselin ja vaati hieman tottumista et opin niistä edes tykkäämään millään lailla, oma silmä kun näkee kaikissa kuvissa vaan heti kaikki viat... Any way, tänään mun kuvat pläjähti Promodelin sivuille. Mitenkäs tätä pitäis juhlistaa? Kahvilla?











Kuvat Jacek Walczak - www.jazzphoto.fi

Että tällasta tällä kertaa! Tossa nyt mun jotain lempparikuvia, niitä on kyllä lisää. :)

Ja niin, mitäs tykkäätte?

2 kommenttia:

  1. IIIIIINEEES !! onneee ihan hirveesti !!!!!!! ((: tää on askel lähemmäs meijän suunnitelmaa !!!! jota et varmaan ees muista enää, MUTTA MÄÄ MUISTAN ! :D Ihan älyttömän hienoja, eka on mun lemppari. (: oot kyl uskomaton !

    VastaaPoista
  2. Haha luulekko et oon unohtanu Veera ;) :D <3 voi kiiittti hei :)))

    VastaaPoista