maanantai 19. syyskuuta 2011

just smiling smiling smiling smiling

Hei tänään tuli koulukuva! Onnistu omasta mielestäni tosi hyvin :) Luokkakuvalle oon naureskellu ääneen :-D Niinku vähän kaikelle tänään... Me happy!

Oon myös lauleskellut yksinäni koiraa ulkoiluttaessani kun vihdoin sain ladattua uusia hyviä biisejä puhelimeen! Ja sit myös opiskelun ohessa oon ehtiny kummasti kuvaileenkin...







 Jeps, päällä Selectedistä tollanen.... College-paita? No, tommonen mukava paita, jonka on mun mielestä aikas söpö kun se on vähän tollanen tavallista lyhyempi! Feat. tietenkin punainen huulipuna (ainakin koulussa...) ja helmet 8)

Nyt täytyy jatkaa opiskelua, morjes->
p.s. miks Ellen piti kolahtaa postiluukusta tällain koeviikon alkuun?!

2 kommenttia:

  1. Hahah, kun ite olin vielä lukiossa, niin mulle kolahti koeviikon alussa postiluukusta Trendi. Jokaikinen kerta. :-D Kuinka tuskaista se olikaan.

    VastaaPoista
  2. Voi ei vähän kamalia ne.... Varmaan ihan piruuttaan tekee noin! 8-)

    VastaaPoista