perjantai 4. marraskuuta 2011

Finally friday

Jess taas koitti perjantai :) Vaikka mun vkl onkin vielä tosi auki, huomis aamupäivää lukuun ottamatta. Tänään tietty täytyy mennä musiikin ryhmän kanssa kuunteleen klassisen musiikin konserttia Tamperetaloon... Eilen olin taas jumpassa ja sitten oon vaan tehny kouluhommia. Ja tänään koulun jälkeen kävin sovittamassa yhtä vanhojentanssimekko-ehdokasta.... Se oli UPEE!!!!!! Täydellinen! Mutta.... Puku on lähestulkoon päällystetty tollasilla kivillä, ja sen takia hinta nousi pilviin (=1800euroa)... Mutta tosta olis mahdollisuus tietenkin vaan ostaa toi mekko (sama malli, sama kangas) mutta vähemmällä määrällä strasseja. :) Päätöstä en vielä tee, olihan toi sentään ensimmäinen mekko mitä sovitin!


  
Mitäs tykkäätte? 
Äsken söin pikaruokaa; purkki tonnikalaa, kirsikkatomaattia, kurkkua, ketsuppia ja pippuria! Oikeeta Gourmet-ruokaa sanoisinko...
 Hyvät viikonloput teille! 
Ps. vielä vajaa 2 viikkoa ja oon "aikuinen".....................

2 kommenttia:

  1. Sä oisit linnan juhlien kuningatar tolla mekolla! - Ihailija

    VastaaPoista
  2. Hahah no älä muuta sano... mulla tarviskin olla suurinpiirtein se puoli valtakuntaa että voisin ostaa ton...

    VastaaPoista