lauantai 12. marraskuuta 2011

Iltaa

Mitä teille kuuluu? Mulle kuuluu tämmöstä:

Oon ollu älyttömän ahkera. Eilen ja tänään. Vähän jopa surullisen ahkera... Nimittäin oon tehny ens viikon kouluhommia eilen ja tänään. No, ehkäpä tästä on jotain hyötyäkin... Ja ens lauantaina nimittäin ei ole aikaa läksyille tai edessä olevalle koeviikolle...
Olin aamulla taas kolmella jäävuorolla luistelukoulussa ja sain kokea onnistumisen tunteita kun pikku lapset pääsi taas paremmin eteen päin, ne on oikeesti aika liikuttavia! Ja niin ihania :)
Siitä lähtien ku tulin jäähallilta kotiin, oon ollu niissä samaisissa luistelutrikoissa ym. vaatteissa + heitin vielä paksun villatakin päälle. Jopa säärystimet pidin jalassa; eipähän oo tarvinnu palella!
Sitten oon lukenu ihan ennätyspaljon kirjaa tänään! Ensin Tuntematonta sotilasta kauheella raivolla kun se pitäis olla tiistaiks luettuna... Ja sitten toiseks kirjaks äikän kurssille oon lukemassa Anna-Leena Härkösen Akvaariorakkautta... :-D Ihan viihdyttävä kirja.
Nyt katselen passiivisesti Tom Cruisen Cocktail-leffaa, luen kirjaa, luen teetä ja datailen. Ja tekstaan. Ja ihan kohta nukkumaan :) Huomenna isänpäivä 8-) JOSTA TULI MIELEEN ETTÄ EN OO TEHNY KORTTIA!!

3 kommenttia:

  1. hahaha mäkin luin ton akvaariorakkauden kouluun, voi että :D

    VastaaPoista
  2. nice pics, check out my blog http://mwanwan.blogspot.com x

    VastaaPoista
  3. Katsoin pitkään noita niittikorkkareita ja haukoin henkeäni että what the heck olet pitänyt jalassa luistelutuntien jälkeen kunnes tajusin että niin joo taisit puhua säärystimistä.... :D - Ihailija

    VastaaPoista