tiistai 8. marraskuuta 2011

Watch out...

... vihdoin seuraa odotettua kuvamateriaalia niistä halloween-kekkereistä. Okei tätä ei oo paljoo mutta edes kaks kuvaa! Näätte vähän minkälaisessa asussa ja meikissä ja hiuksissa oon oikein lähtenyt :-D

 Sellasta... Nyt teen vielä vähän läksyjä, sitten lähden tonne jumppaileen :) Pitäiskö lähtee tollasissa kuteissa? 8)

Ps. kyllä, mun nimi on ihan oikeesti Ines :D ja sillä on niinkin jännä tarina että mun äitin jonkun mallikaverin (?) nimi oli Ines, ja se aatteli eka et onpas tyhmä nimi mut alkokin tykkään siitä nimestä paljon... ja voilà! tässä olen

3 kommenttia:

  1. Ja sittenhän on vielä se kaunis muotiguru muistaakseni ranskasta, Ines de la Fressange.
    Mutta olen kyllä niin huojentunut, etten elä 80-lukua! Jos joutuis aikakoneeseen eikä pääsis takaisin.... :O (Toivottavasti sulla ei jäänyt rooli päälle tossa jane fondassa ;) - Ihailija

    VastaaPoista
  2. oot niin kaunis! ♥

    VastaaPoista
  3. Niinpäs onkin :) ja varsinainen tyyliguru onkin! Joo luulen että ei jäänyt toi päälle, älä huoli!

    Voi kiitoos! :))

    VastaaPoista