torstai 19. tammikuuta 2012

Mikä niitä vaivaa?

Siis miehiä. (Tai siis miestä) Ikuinen arvoitus....
Tänään oli taas kevyt kahdeksasta puoli viiteen koulupäivä, jonka jälkeen kävin muuten toisen kerran elämässäni ikinä solkussa :-D Saa nähdä miten tarttuu väriä pintaan wanhojen päiviin asti. :) Ärsyttää kun on ollu tässä jaksossa niin pitkiä päiviä, ettei ehdi/jaksa mennä salille enää koulun jälkeen. Oon kyllä onneks pystynyt hyödyntään melkein kaikki kympin aamut Body Attackille tai muuten vaan salitreenille. Oon nyt innostunut nimittäin tekeen ihan tavallista treeniä siellä kuntosalin puolellakin, ja nyt oon uskaltautunut myös pitkästä aikaa sinne "miesten" puolellekin missä on niitä painoja ja tankoja sunmuita. :)

Huomenna olis heti koulun jälkeen ensin ajotunti ja heti perään inssi!!! Wish me luck! Ja illalla vielä kahden ja puolen tunnin kävelyreenit. Josta tulikin mieleen; sain eilen puhelun, että maaliskuussa on tiedossa mun ensimmäinen muotinäytös!!! Jee :) Tässä yks photo tältä päivältä

2 kommenttia:

  1. Mulla pyörii sama kysymys päässä tällä hetkellä :-D Ärsyttäviä noi miehet...
    Mutta onnea inssiin! Hyvin menee varmasti.
    Ja aika huikeeta toi ensimmäinen muotinäytös. :-)

    VastaaPoista
  2. Ai mikä meitä miehiä vaivaa? Naiset, muun muassa..... ;) - Ihailija

    VastaaPoista