maanantai 13. helmikuuta 2012

sporttimaanantai

Onpas ollu kiva maanantai! Menin oikeestaan vasta klo 11 kouluun, mutta mulla soi herätyskello jo 6:15 ja menin heti kahdeksaksi jumppaan! Nyt mulla on ojentajat kyllä aika kipeenä, ne ei ollu varmaan ihan vielä perjantainkaan käsitreenistä palautuneet, saati sitten eilisen Body Pumpista! Sitten tänään jumpan jälkeen puoli tuntia infrapunasaunassa : en oo ikinä hikoillu siellä niin paljoo ku tänään! Tuntuu että nyt mulla on varmaan aineenvaihdunta oikeesti parantunut kun oon käynyt siellä useammin, sillä alukshan en hikoillut siellä yhtään.. Ja tänään valuin hikee ku joku porsas :-D Ku en ikinä normisaunassakaan yleensä hikoo tolla tavalla!
No sitten koulussa ekalla tunnilla oli taas liikuntaa ja vuorossa oli luistelua :) Ja kuinka ollakkaan, meidän liikunnan opettaja nyrjäytti nilkkansa niin pahasti ennen ku oli ehtinyt edes jäälle ja pyysi mut apuun; niinpä minä pidin koko liikuntatunnin kaikille! :D Oli ihan hauskaa!  

Viikonloppu oli ihanan rauhallinen vaihteeks! Tässä joku väsynyt kuva lauantaiyöltä kun tulin kaverilta kotiin :)

2 kommenttia:

  1. kuinka monta kertaa käyt viikossa solkussa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyn about 3-4 kertaa viikossa, vähän riippuu kuinka ehdin :) ja nyt varmaan lopetan sen sitten kun wanhat on ohi :)

      Poista