perjantai 27. huhtikuuta 2012

it's friday friday

Nyt on se "ihanaa - viikonloppu" -fiilis! En muista taas koska olisin viimeks saanut nukkua lauantaina pitkään. Luistelukoulut on nyt nimittäin luisteltu/opetettu ja mä saan jäädä kotiin juomaan rauhassa aamukahveja huomenna, vieläpä yksin :) Oon siis ainoo lapsi meidän perheessä, ja siks ehkä oon tällanen että nautin myös yksin olemisesta paljon, eikä tarvi olla aina jonkun seurassa :) Rakastan esim. shoppailla yksin, salitreeni on joskus mukavaa yksin, lenkkeily... Mutta nyt ei saa luulla että olisin joku erakko :D Ehei!  Mutta välillä se tekee niin hyvää kun saa mennä ihan oman mielen mukaan, ilman että kukaan kattoo mitä tekee ja miten :)

Tänään piti mukamas saada iPhone huollosta, mutta arvatkaas kun astelin (uuvuttavan parkkipaikan etsimisen jälkeen) sinne huoltopaikkaan, niin se setä sanokin että "Ei sitä saatu korjattua! Nyt pitäis maksaa lisää että se lähetetään korjattavaksi." Mulla meinas valehtelematta päästä itku siinä kohtaa! :-D Niin tyhmältä ku se kuulostaakin, mutta olin vaan odottanu sitä että saan puhelimen ja netin ja musiikin ja kaikki takas. Mutta ei :( Masennuin hetkeksi niin, että meinas jäädä Spinning väliin, mutta sain koottua itseni haha.
Nyt on thaimaalaiset mahassa, valkkaria lasissa ja... Niin, mitäs sitä sitten tekis? Huomenna ainakin luvassa varmaan jonkin tason jumppailua, kauppojen kiertelyä ja illalla synttäreiden viettoa :) Hyvät vkl:t!

2 kommenttia:

  1. Oon kade että a) saat nukkua huomenna pitkään! B) saat olla yksin kotona! Mää en ikinä saa :D

    VastaaPoista