tiistai 24. huhtikuuta 2012

Tavallinen Tiistai

Hellurei, tänään ei oo tapahtunut mitään erikoista eikä mulla oo mitään maailmaa mullistavaa sanottavaa (niinkuin yleensä kröhöm xD). Koulussa olin ja kun sieltä tulin, menin lenkille niinkuin olin päättänyt siitä huolimatta että en löytänyt iPodiani mistään (= varmasti jätin sen eilen salille...). Ja olikin muuten sairaan hyvä lenkki! Juoksin taas ne Pispan portaat, enkä pysähtynyt - edes kävellyt - niistä huolimatta! Go minä! Niin ja siis iPhoneni on huollossa. Voin kertoo että ei oo helppoo taas palata älypuhelimesta tavalliseen Nokialaiseen, jossa ei ole mm. Facebookkia, Foursquarea tai Instagramia!!

Olis kauheesti kaikkee hommaa ja aattelin ottaa itseeni niskasta kiinni NYT ja mennä tekeen niitä! Moro.
!!!! Haluun tota. Ylipäätään Frozen Yoghurt Suomeen KIITOS!!!

p.s. mun päässä on koko päivän soinut tää biisi. ja soi edelleen.

2 kommenttia:

  1. Oot aika fittinä! Oon kerran yrittänyt juosta ne 307 porrasta talvella toppavaatteissa ja puolessa välissä melkein tukehduin kuoliaaksi. :O Joskus oli juttu lehdessä, että ilveksen tai tapparan pelaajat treenaa portaissa hyppimällä ne ylös yhdellä jalalla. Ja sit uudestaan toisella. ;) - Ihailija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oon kuullu samaa! Siinä olis hyvä tavote!

      Poista