tiistai 29. toukokuuta 2012

Ärsytyskerroin 100

Mitäs tykkäätte mun uudesta bannerikuvasta?? 

Niin, menin siis tiputtamaan iPhoneni ja kuinka ollakkaan, näyttöhän siinä meni säpäleiksi. Oon pudottanut ton mun puhelimen jo NIIN monta kertaa katukivetykselle ym. paikkoihin että ajattelin että tälläkin kertaa puhelin säästyis naarmuitta. Mutta ei... Surettaa nyt jo että joudun kohta TAAS luopumaan vähäks aikaa netistä, foursquaresta, instagramista.... :'( byhyy

No anyway, olin tänään salilla. Ihan hyvä reeni oli, ei ehkä mikään semmonen tapporeeni, mutta tulipahan ainakin taas se tunne että on elossa ja omistaa lihakset! :-D Ja ai että mulla oli eilen hyvä lenkkikin! Kun oli vihdoin kuulokkeet joilla kuunnella samalla musiikkia, olisin voinu juosta vaikka Tampereen ympäri. Juoksin meiltä melkein keskustaan asti, ja kun pääsin kotikadulle takaisin, luulin et olisin juossu jo ainakin 1h 15 min. Mutta aikaa oli mennykkin vaan tunti! Hyvä minä!

Löysinpäs tossa eilen vanhoja kuvia koneelta... Tältä näytin ysiluokalla, vuonna 2008
2009

2010
2011 
Vähän hiukset muuttunu tässä vuosien saatossa :D

5 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia! Sulle kävi upeasti noi lyhyet hiukset :O :)

    VastaaPoista
  2. sulle kyllä sopii parhaiten tommonen polkkatukka niinkun just ja just olkapäille asti :)

    VastaaPoista
  3. I really like watching you in short hair! :)
    Hugs!

    Patrycja,
    window-on-the-fashion.blogspot.com

    VastaaPoista