torstai 3. toukokuuta 2012

Flue

Äsken heräsin päiväunilta pelästykseen kun sain viestin. Olin meinaan vaihtanut mun viestin merkkiäänen ja se uus on ku suoraan jostain vanhanaikasesta jännärileffasta ja olin vielä just ennen nukahtamista lukenut sitä Frankensteinia. No, selvisin kuitenkin järkytyksestä ja keitin itelleni vähän kahvia. :-D

Nuha ja kurkkukipu jatkuu yhä, kauhee hinku olis harrastaa jotain urheiluaktiviteettia, sali, jumppa, golf, lenkkeily....... Mutta ei:( Nyt on hoidettava itteni kunnolla kuntoon etten tuu pahemmin kipeeks, meinaan mua väsytti äskenkin niiiin vietävästi, vaikken yleensä edes nuku päikkäreitä!

Tän näkösenä oon kuljeskellut tänään koulussa ja bensa-asemalla! wohooo busy life



4 kommenttia:

  1. Milläs autolla sä ajelet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. (Ainakin väliaikasesti) semmosella kun Volkswagen Eos. Ite en autoista tiiä hirveesti joten älä kysele sen enempää! :D

      Poista
  2. Hei on muuten tositosi kivaa kun nykyään postailet niin usein! Muutenkin sun blogis on huippu! <3 Ja oon muuten miettinyt, että onko sulla joku kunto-ohjelma? Haluaisitko jakaa treeni vinkkejäs meidän lukioidenkin kanssa? :) Joku sali-postaus ois tosi kiva, näyttäisit vaikka sun treeni vaatteita ja muuta asiaan kuuluvaa! Oot paras! Hyvää kesän odottelua sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, tosi kiva saada palautetta ja toiveita :) Mulla ei oo mitään sen ihmeellisempää kunto-ohjelmaa, mutta jonku tommosen postauksen voisin kyllä tehdä! :)

      Kiitos paljon ja samoin!!

      Poista