lauantai 26. toukokuuta 2012

only one week left

Tänään palloilin kaupungilla ja torikahvilla tän näkösenä! Kahvitteluhetki oli super mukava, en malta odottaa että pääsen töihin! :) Ihan työnantajan puolesta ja myöskin tietty sen että oon kohta vararikossa... Enkä tiiä löysinkö edes mitään mekkoa! Yhtä sovitin, mutta toi mintun vihree bleiseri houkuttelee mua NIIIIIN paljon että taidan sittenkin yhdistää sen johonkin "vanhaan", mitä mulla jo on. Vad tycker ni?
Onhan toi mekkokin ihan söpö. Mutta kaipaan vähän jotain erilaista kavereiden ylppäreihin!
En muista koska olisin ollu lauantai-iltaa kotona. Nyt kuitenkin oon! Ja koitan parhaani lukee kokeisiin.. Boa noite

4 kommenttia:

  1. toi bleiseri on hemmetin ihana! toi taitaa olla vilasta niin paljon tolla oli hintaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehei, toi on hennesiltä! Olisko ollu n. 40€ :)

      Poista
  2. Mihin oot menosssa kesätöihin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tampereen Tammelan torille torikahvilaan! Sinne sit vaan kahveille mun luo (olit treeltä tai et :D)

      Poista