keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

9 days

Oon ollu tänään super väsynyt ku tulin töistä, ja pidin lepopäivän kaikesta ylimääräsestä fyysisestä aktiviteetista :-D Oltiin eilen kaverilla grillailemassa ja paistelemassa lättyjä ja kotiuduin sieltä aika myöhään. Nyt kävin hakeen meidän perheelle vähän sapuskaa thaimaalaisesta, itelleni otin (taas) tollasta kasvisruokaa; vihanneksia, punasta currya (ja kookosmaitoa?) ja tofua. Hyväää oli!
 Ja niille, jotka ei oo vielä maistanut thaimaalaista, suosittelen! Paljon terveellisempää ja mun mielestä paremman makuistakin kuin kiinalainen ruoka.

p.s. tosiaan yhdeksän päivää kisoihin! = huomenna taas reenailua

2 kommenttia:

  1. Mä oon kasvissyöjä enkä siedä tofua yhtään!! Thaimaalaista voisin kyllä kokeilla ;)

    VastaaPoista
  2. Haha joo oon vähän erikoinen xD Mutta kannattaa!

    VastaaPoista