maanantai 9. heinäkuuta 2012

9/7

Iltaa! Takana pitkähkö ja viluinen työpäivä, tunnin päiväunet ja hyvä salitreeni! En yleensä ikinä nuku päikkäreitä mutta tänään oli pakko, kun tuntu että nukahdan rattiin kun olin ajamassa kotiin :-D
Ja tältä näytin kun olin lähdössä salille päikkäreitten jälkeen. Salillakin vielä saatoin jäädä tuijottaan seinää yms. typerää :D
Mutta jaksoin kuin jaksoinkin salilla juosta 30 min juoksumatolla, niin kuin aina. Siitä puolesta tunnista juoksen aina myös 10 min ylämäkeen, 2.0% kaltevuudella, millä saa lisää tehoa :) Lisäksi tein 3x15 askelkyykkyjä yhdistettynä 5kg:n hauiskääntöihin (eli siis samalla kun astuu eteen, tekee aina yhden hauiskäännön).
Sitten tein ojentajia 3x15, 25kg:n levyllä, sillä yhdellä laitteella... Hitto ku en ees muista sen nimeä.. :D
 Ojentajien jälkeen selät, joissa mukana 5kg:n levypaino. 3x20.
Lopuksi vatsat fitness-ballilla. Fitness-ball on ihan loistava vatsojen tekemisessä, liikkeet on paljon rankempia ja tehokkaampia! Tein pieniä istumaannousuja pallolla 3x25, lisäksi palloa apua käyttäen 3x6 tosi rankkaa liikettä, joita ei oikein puhtaasti edes ton enempää voi tehdäkkään!  
Tähän väliin vaikka viime viikon liikuntapäivistä:
Ma: salitreeni + range harjoittelu, about 1,5h
Ti: range-harjoittelu 1,5h
Ke: juoksu 15 min, Pilates 60 min, kuntopyörä 30 min
To: lenkki 65 min
Pe: lenkki 45 min
Viikonloppu: työt + lomaa

Nyt voisin vähän siivota sen kunniaks että telkkaristakaan ei tuu mitään! Adios

2 kommenttia:

  1. Mikä on range??

    Vitsiiit oot ollu ahkera, uskaltaiskohan sitä ite tänään jo riekkua vähän, en malttais enää olla vaan :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha se on siis paikka jossa voi harjotella tiekkö golf-lyöntejä :-D

      Poista