perjantai 6. heinäkuuta 2012

It's Friiday

Heii toverit mitäs kuuluu? Tää viikko on taas menny yhdessä hujauksessa! Töissä oon vaan ollut ja koittanut sen lisäks harrastaa vähän liikuntaa. 3 viikkoa "missikisoihin"! Keskiviikkona olin taas pitkästä aikaa pilateksessa ja nyt oon taas innostunu tosta lenkkeilystä! :) Se tarvii vaan hyvän musiikin ja kauniin ilman! Ainakin näin pitkästä aikaa. Eilen juoksin vähän yli tunnin - ja hiki virtas!!

Hahaa tässä vähän kuvia parilta päivältä:

Fiilistelin mun armotonta haukkaria (mitäs tykkäätte mun uudesta iPhonen kuoresta?)
 Lenkki"polkua" a.k.a. Pispan portaat
Mäkkärin kana-caesar toimiii
Tänään yks mies torilta toi meille jätskit!! Namiii
Nyt istuun cocikselle --->

7 kommenttia:

  1. sulla on kyllä tosi hyvä kroppa.. myönnätkö laihduttaneesi joskus? ja kun käyt salilla, teetkö enemmän aerobista, kuin lihaskuntoa? minkä ikäsenä susta tuli malli ja miten? paljonko painat & kuinka pitkä oot?:) mitä vinkkejä antaisit malliksi haluavalle, mistä kannattais aloittaa:)oon niin kateellinen sulle, oot tosi kaunis:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kauheesti ! :) joo myönnän laihduttaneeni joskus yläasteella..

      Poista
    2. Ja salilla juoksen yleensä 30 min ja sit lihaskuntoo about 1h :) ja en nyt tiedä onko musta vieläkään tullu mikään malli kun Ei oo oikein töitä ... :D :/ ja oon 179-180 pitkä ja painosta en täällä puhu ;) ja ite menin mallikurssille niin sitä kautta pääsin toimiston listoille, mutta aina voi mennä vaan jollain toimistolla käymään ja esitellä itsensä :)

      Poista
    3. aijaa:o paljonko suunnilleen laihdutit?:)minkä toimiston listoilla olet? kiitos paljon vaustauksista!! oot mun lempibloggaja:p

      Poista
    4. Hahah en mää muista ja se nyt on ollutta ja mennyttä! En tykkää puhua täällä painosta koska paino ei kerro loppupeleissä mitään, sillä mulla on ainakin tullu niin paljon lihasmassaa lisää, mikä tarkoittaa myös painonnousua, joten en enää tuijottele vaakaa - kunhan peilistä kattelen :) Ja oon Promodel:in listoilla. Voi kiva kuulla!!

      Poista