maanantai 16. heinäkuuta 2012

Paras lauantai I-KI-NÄ

Niin tosiaan!! Mitäs siitä seuraskaan kun sain päähäni että Tammerfesteillä on benjihyppy?! No tää tyttö tietysti meni ja hyppäs!! Tiesin siitä lähtien kun olin saanu päähäni että "vois hypätä", niin siitä ei ollu enää takasin paluuta vaan se oli hypättävä :-D Ja se kannatti!!! Se oli yks ehdottomasti parhaista asioista mitä oon ikinä elämässäni tehnyt!! Tai siis en tiedä oikeesti mikä menis ton edelle!
Menin (kahta viinilasillista kotona ruuan kanssa lukuun ottamatta) sinne ihan selvin päin, toisin kuin monet muut siellä. Tai ainakin ne otti viimesiä rohkasuryyppyjä tossa tota ennen, mutta oon varma että toi oli parasta noin! :) Ei vitsit, oon vieläki ihan fiiliksissä tosta! Mitä nyt katkes pari verisuonta silmistä mutta no can do... Se on kuulemma normaalia xD
Mulla olis tosta itse hypystä videokin mutta mun kone ei suostu lataan sitä...

Suosittelen lämpimästi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti