torstai 30. elokuuta 2012

run run run

Oon taas vaihteeks viettänyt tän arjen hiljaiseloa, kauheesti kaikkee hommaa ja luettavaa yms. koko ajan. Ja eilen tietty olin sekasin kaikesta juhlahumusta mun nimipäivien ympärillä! :'D No okei, olin mää oikeesti vähän kun ns. kaksilahkeinen ystäväni oli leiponut mulle nimpparikakun - sydämen muotoisen! How sweet is that?
Äsken olin taas jonkun moisen tauon jälkeen juoksulenkillä. Tiistaina olin vähän yli tunnin kävelyllä, kun koitin epätoivosesti ja huonolla menestyksellä saada edes vähän mun lihaksia auki. Mitä lie olin maanantaiaamuna salilla tehnyt, mutta kävely oli aina eiliseen asti jokseenkin hankalaa :-D
Ja hei!! Unohdin vissiin täällä kertoa että mulla on ens viikollakin muotinäytös! Kotkassa... Kivaa, eipä oo sielläkään ennen tullut käytyä :) Ja mikä parasta, sinne niinku Koskikeskuksenkin näytökseen pääsee taas Sussun kanssa ;) Kohta me juoruillaankin kahvilla... Adios

4 kommenttia:

  1. Oli ihana nähdä taas, en malta odottaa ens viikon näytöksiä! <3 :)

    VastaaPoista
  2. Millon koskarissa onkaan taas se muotinäytös? Mun PITÄS tietää:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on niinku ei ens viikolla, vaan sitä seuraavalla, lauantaina! :D

      Poista